Re: ?LOL

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 19 Jan 2019 13:22:34 -0800 (PST)
Subject: Re: ?LOL
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu sobota, 19 stycznia 2019 21:57:32 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
ca-do-bycia-prezesem-fundacji-wosp,902031.html

> Nie dodałeś emotki - pomogę:
> ?

Nie widzę nic wesołego, bo po takiej tragedii będzie mu znacznie trudniej
się pozbierać. Osobiście radziłbym P. Jurkowi gdzieś tak z miesiąc urlopu,
najlepiej bezpłatnego, żeby rożne Wielguckie etc. się nie czepiały, przecież
odsetki, z których się utrzymywał, na pewno w jakiejś części zaoszczędził.
Powinien to sobie wszystko poukładać i zebrać siły, bo nawet przed morderczym
incydentem robota nie była to lekka, łatwa i przyjemna, teraz dochodzi jeszcze
blokada większej lub mniejszej niepewności emocjonalnej, obojętnie na jaką
niezłomność by się nie silił w obliczu bieżącej sytuacji. Tragedię tę osładza
oczywiście wielkość zbiórki, ale jakoś nie cieszy mnie potencjalna perspektywa
Jerzego Owsiaka mającego trzy zawały od stresów i czegoś takiego jako osobisty
fan mu nie życzę. Raczej odwrotnie, aby zdwoił i stroił dbałość o zdrowie
w tych koszmarnych czasach.