Re: Lepsza tarnina?

From: Kresowiec <i...@t...de>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Lepsza tarnina?
Date: Tue, 02 Nov 2004 21:46:02 +0100

mirzan schrieb:

> Bardzo mam chęć na taką tarninę. Co zrobić aby ją mieć?
> Cena nie jest mała, ale mieści się w granicach rozsądku.
> Wcale nie takie proste szczepić pestkowe,lepiej zapłacić i nie
> czekać. A przetwory z tarniny letsze niż z aronii.
> Gdybyś sprowadzał, to na dwóch przesyłka wyjdzie taniej.
> Jagoda kamczacka pozostała do wydania,Zygmuntowi nie chciało się
> zabrać wszystkiej...
> Mirzan

Zobacze, czy ja jeszcze maja. Gorzej z transportem. Z powodu choroby
moich latorosli pojade do Polski dopiero na Boze Narodzenie. W koncu
tygodnia zjezdza na Dolny Slask kolega i ma zabrac ode mnie kilka rzeczy
ale ta tarnina jest calkiem pokazna - jakies 120 cm lacznie z
pojemnikiem. Nie moge Ci zagwarantowac, ze to zabierze, bo zawsze wraca
zapakowany. Kupic i zadolowac do wiosny? Zawsze to ryzyko. Moge zapytac,
czy beda to mieli w przyszlym roku jesienia.
Inna rzecz, o ile pamietam, to urzymujesz dobre kontakty ze Wschodem.
Popytaj tam o ta slodka tarnine. Gdzies to nawet na pismie mialem i
nazwisko tego botanika. Ach! Zamiast mi to wybic z glowy, jeszcze mi
smaku narobiles!

I.