Re: Macie dzieci? wnuki? - to wkrótce możecie nie mieć...

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Macie dzieci? wnuki? - to wkrótce możecie nie mieć...
Newsgroups: pl.soc.dzieci,pl.rec.dom,pl.rec.kuchnia,pl.soc.polityka,pl.sci.psychologi
Date: Sat, 2 Nov 2013 20:35:45 +0100

Dnia Sat, 2 Nov 2013 20:23:43 +0100, Ikselka napisał(a):

> "Dyktatura seksu
>
> O przymusowej edukacji seksualnej dzieci w Niemczech i katastrofalnych
> skutkach nauki masturbacji w przedszkolach z socjolożką Gabriele Kuby
> rozmawia Joanna Bątkiewicz-Brożek.(...)
>
> Jak to w przedszkolu?
>
> - Edukacja seksualna jest obowiązkowa w Niemczech od przedszkola. Jest
> konkretny program, są podręczniki, przygotowane przez ,,specjalistów"
> zabawy.
>
> Zabawy?
>
> - Choćby w doktora.
>
> A jak się w to bawi?

> [...]
cle/732-o-przymusowej-edukacji-seksualnej-dzieci.htm

"(...) Temat ten w Polsce jest bardzo aktualny. Od jakiegoś czasu potężna
fala demoralizacji seksualnej próbuje wedrzeć się do przedszkoli i szkół.
Nazywają ją edukacją seksualną wolną światopoglądowo. Co rusz obserwuje się
różne konferencje, na których rodzice i nauczyciele są przekonywani, że im
wcześniej zaczyna się edukacja seksualna dziecka tym dla niego lepiej.
Liczne organizacje wysyłają do szkół swoich 'wyszkolonych' edukatorów
seksualnych, którzy uświadamiają młodzież i wpajają jej swoje przekonania.

Jakie? Na stronach internetowych tych organizacji czytam:
- "masturbacja jest jednym z pierwszych etapów poznawanie własnej
seksualności",
- "jeśli dziewczyna zaszaleje na imprezie i jest ryzyko ciąży, to musi jak
najszybciej się udać do lekarza po receptę na antykoncepcję awaryjną",
- "jakie pigułki antykoncepcyjne są najskuteczniejsze",
- "jesteś nastolatkiem/nastolatką i szukasz dobrego źródła informacji o
dojrzewaniu, seksie i antykoncepcji - ściągnij nasz poradnik".

Niewiarygodne? Owszem, niewiarygodne. A jednak dzieje się to na naszych
oczach.
Rozumiem oczywiście, że nie wszyscy muszą zgadzać się z naszymi poglądami
na temat wychowania seksualnego. Nie bronię 'postępowym' rodzicom i
pedagogom (dla nich specjalna dedykacja TUTAJ) wychowywać własne dzieci
według promowanej ideologi (choć szczerze współczuję). Ale nie możemy
zgadzać się na to, by na siłę wciskano naszym dzieciom informacje, z
którymi nie utożsamiają się ich rodzice i najbliżsi. By brutalna
seksualizacja, wyrywana z kontekstu miłości i małżeństwa, była wprowadzana
obowiązkowo wśród maluchów i finansowana z budżetu państwa.

Zachęcam do skorzystania z mądrości i doświadczenia Gabriele Kuby.

Dzieli się nimi m.in. w wywiadach, których udzieliła podczas swoich pobytów
w Polsce. Można ich osłuchać:
-> 2007 rok: TUTAJ (część 1) i TUTAJ (część 2)
-> 2013 rok: TUTAJ.

(POLECAM. GABRIELE MÓWI PIĘKNIE, MĄDRZE, SPOKOJNIE. OCZY I UMYSŁ OTWIERAJĄ
SIĘ SZEROKO)

Dodatkowe informacje o autorce i tematyce można przeczytać pod linkami:

1) Jak bronić się przed seksualną indoktrynacją? Wywiad TUTAJ
"Mamy w Niemczech prawo przymusu szkolnego pod który podlega edukacja
seksualna. Rodzice nie mają żadnych narzędzi, by skutecznie przeciwstawić
się seks-edukacji. Jeśli podejmują zdecydowane kroki, np. zabierając
dziecko z zajęć - lądują w więzieniu" - opowiada autorka w kwartalniku
Fronda.

2) Destrukcja seksu. Wywiad TUTAJ
"Trzeba się cofnąć do 1968 r. To początek rewolucji seksualnej. Pokolenie
'68 zasiada dziś w instytucjach europejskich, tworzy elity władzy tego
świata. Rewolucja seksualna toczy się pod kryptonimem Gender Mainstreaming,
polityki genderowej. Pod pozorem walki o równouprawnienie zrównuje się
mężczyznę z kobietą, zaciera się tożsamość płciową. Aborcja urosła do rangi
praw człowieka, pornografia jest normą. Słyszymy o ciągłych molestowaniach
seksualnych dzieci - w latach 90. w Niemczech np. wyszło na jaw aż 15-20
tys. takich przypadków. Mamy badania w Niemieckim Instytucie Młodzieżowym
(Deutschen Jugendinstitut), które wykazały, że dzieci i młodzież coraz
więcej nadużyć seksualnych popełniają na swoich rówieśnikach. Młodzież od
14 do 16 roku życia popełnia przestępstwa seksualne na dzieciach! A
wszystko to konsekwencja uczenia młodych - mówiąc w skrócie - seksu na
obowiązkowych zajęciach już w przedszkolu.(...)"

http://dzielneniewiasty.blogspot.com/2013/03/nie-jes
tes-kobieta-nie-jestes-mezczyzna.html

--
XL
W polskiej historii istnieją dwie tradycje, które mają taki sam wpływ na