Re: Makaron spagetti

Data: 2005-01-05 08:21:14
Temat: Re: Makaron spagetti
Od: "A.L." <a...@n...pl>

plitkin wrote:

> Wiesz co - szczerze mowiac dokladnego przepisu nie znam, gdyz mi to
> zawsze mama robila i ja to uwielbiam. Wiem jak wyglada i smakuje ;-)
> Ale gdybym teraz mial sam robic pewnie bym zrobil tak
/.../
> http://www.makwo.ru/makvo/recipes/recipes06.htm Tu foto jak to mniej
> wiecej wyglada.

Swietne! Bardzo mi sie ten przepis spodobal i wkrotce go przetestuje. Ten
makaron na zdjeciu bardziej mi sie podoba niz spaghetti, tylko pewnie bylby
problem z kupieniem takiego dlugiego. Widzialam jednak w sklepie makaron
firmy Divella w postaci takich dlugich, prostych wstazek, lekko pofalowanych
(nazwa zblizona do spaghetti, ale nie pamietam) i chyba nada sie toto
idealnie.
BTW strasznie trudno sie czyta po rosyjsku na ekranie... Tekst drukowany
jest dla mnie jakis "wyrazniejszy" :).
Dzieki za fajny przepis.
Ania