Re: Makaronowe propozycje

Data: 2007-03-09 21:53:49
Temat: Re: Makaronowe propozycje
Od: " Nixe" <n...@f...pl>

X-No-Archive:yes
W wiadomości <news:12v34ettaiirb7@corp.supernews.com>
Malgosia Kozicka <m...@g...pl> pisze:

> Jakie są Wasze ulubione, może nie te najbardziej popularne, "dodatki"
> do makaronu?

Chyba nic nadzwyczajnego, ale zażeram się tym dość często :)
Pierś kurczaka pokrojoną na paseczki, obtoczoną w odrobinie curry, soli,
pieprzu, mące wrzucić na rozgrzany olej.
Po obsmażeniu dodać śmietany "na oko" tak, by wyszedł sos. Osobno
przygotować szpinak z czosnkiem.
Do ugotowanego makaronu (najlepiej rurki, kolanka, świderki - nie wiem, jak
to brzmi po włosku ;-) dodać kurczaka, ułożyć szpinak, polać sosem i
przypruszyć utartym parmezanem i/lub posiekanymi orzeszkami ziemnymi (może
być też uprażony sezam). Do dekoracji obowiązkowo rukola (tzn. dla mnie
obowiązkowo, bo jak pisałam wcześniej - ta roślina zawładnęła mną totalnie.
Ciekawe kiedy mi się znudzi ;-)

Faktycznie brzmi pyszniasto :)

--
Nixe