Re: Mam juz dosc.. problemy z bratem...

From: "tweety" <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Mam juz dosc.. problemy z bratem...
Date: Thu, 29 May 2003 18:56:12 +0200

Użytkownik "Adam Moczulski" <w...@d...pl> napisał w wiadomości
news:3ED623F6.E8F75BB4@daminet.pl...
> Jeśli się wyprowadzisz to on wcale nie spadnie na 4 łapy. Jeśli teraz
> potrafi zrobić takie długi, to po Twojej wyprowadzce za najwyżej rok
> wyeksmitują go na bruk. A już po trzech miesiącach odetną mu światło.
> Rozumiem że żal mieszkania, ale z takim lokatorem realnie ma ono wartość
> ujemną. Przeprowadzaj się jak najszybciej i to możliwie daleko.

niekoniecznie, bo moze brat robi te długi "specjalnie" wiedzac, ze siostra
je spłaci bo ją eksmitują razem z rodziną, naogól tacy ludzie własnie
spadaja na 4 łapy. Cos wiem o tym, mój brat razem z zona stale biedni,
pokrzywdzeni, a to marna praca a to marne zarobki a to na mieszkanie tyle
kasy musza wyłozyc, a to tesciowie niedobrzy a to szefowa nie fair bo w
koncu po półrocznych zapowiedziach zone zwolniła i wszystko nie fair tylko
oni swieci, a oni nrmalnie graja przed wszystkimi pokrzywdzanych i wszyscy
sie litują a tak naprawde ciągna z 1 i z 2 strony i jak przyjdzie co do
czego to , przepraszam za wyrazenie, wszystkich beda mieli w dupie i beda
zyli długo i szczęsliwie. Takie osoby sa jak pasozyty (bez obrazy dla
kogokolwiek) wysysają krew do ostatniej kropli by stłamsic kogos by dowalic.
Powinnas udac sie do spółdzielni zapytac jak by wygladała sprawa ustalenia
najemcy lokalu po smierci mamy, kto ma wieszke prawa itp. Braciszkowi
przxedstawic sprawę, spisac umowe u notariusza, ze ja płace za to a on za
to, ze jak on nie płaci to eksmisja itp. Jak sie nie wywiąze to postąpic
własnie tak- eksmisja, wiem, ze to trudne bo zawsze pozostaja wyrzuty
sumienia bo to w koncu brat, ale on jest egoistą, samolubem. Wazne by miec
wszystko na papierze a nie na "gebe" bo tak to niewiele mozesz zrobic.

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/