Marketowe specjały :] - nie reklama, broń Boże

1. Data: 2005-08-29 09:51:08

Temat: Marketowe specjały :] - nie reklama, broń Boże
Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam - czesto slysze narzekania na marketowe "marki wlasne" - nie kupuje tych
produktow jak leci bo sa tanie jednak uwazam, ze w niektorych sieciach NIEKTORE
produkty niczym nie ustepuja innym - nie marketowym.

I tak - ketchup z Biedronki (Madero or smth - w szklanej butelce, produkowany
przez Devley) wyparl na dalszy plan moj dotychczasowy ulubiony - z Wloclawka
Desery mleczne pod szyldem Leader Price - napój owocowy FRUCTA (choć teraz nie
jestem peny czy to marka leader price) - jest naprawde super
Chipsy z Leader Price - zwlaszcza tortilla - czym ustepuja innym (np Chio)?
Dla milosnikow Coli w Biedronce jest Cola Oryginal - bardzo ja lubie,
produkowane przez HOOP
Kawa Cafe d'Or z biedrony - Normalnie moja ulubiona rozpuszczalna kawa - wygrała
z dotychczasową Neską
Słodycze Leader price - zwłaszcza podróbki Bounty i innych twixów - bardzo
dobre, smaczne - choc cenowo juz nie tak atrakcyjne

To czego nigdy w życiu nie kupuję w marketach to wędliny. No w sumie to czasem
do pizzy kupuje jakies salami (ale takie w "batonach" z data tłoczoną na
ołowianym klipsie - mam wtedy zludzenie pewnosci ze to swieze :))

No i sery - z sieciowych to czasem kupuje Real;owy camembert co by go usmażyc. I
tak nic nie przebije Sekretu Mnicha i lazura :)

A co Wy sądzicie o marketowych produktach? Co uwazacie za godne polecenia?

CAT

--

http://kevan.org/brain.cgi?Catalyst

2. Data: 2005-08-29 09:53:26

Temat: Re: Marketowe specjały :] - nie reklama, broń Boże
Od: "Catalyst" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co Wy sądzicie o marketowych produktach? Co uwazacie za godne polecenia?

Zapomniał bym o wódce :] IMO krajowa z Biedrony lubh "z czerwoną kartką" z
Leadera są super - choć czerwona kartka pojawiła się też w monopolowych nie
sieciowych. Piwa z marketów nie uznaję - wolę kupić nie sieciowe :)

CAT

3. Data: 2005-08-29 10:24:36

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupuje tych produktow jak leci bo sa tanie jednak uwazam, ze w
> niektorych sieciach NIEKTORE produkty niczym nie ustepuja innym - nie

<mały ciach>

> Chipsy z Leader Price - zwlaszcza tortilla - czym ustepuja innym (np
> Chio)?

Nie mam pojęcia czym się różnią - nie jadłam, natomiast 1 raz (słownie
jeden) kupiłam w Tesco chipsy (firmowane przez Tesco a robione nie
wiadomo gdzie) i zajeżdżały pleśnią :(

> Dla milosnikow Coli w Biedronce jest Cola Oryginal - bardzo ja lubie,
> produkowane przez HOOP

Jak ktos lubi aspartamy, acesulfamy K, cyklaminiany, sacharyniany i
inne takie - to owszem dobra :))

> Kawa Cafe d'Or z biedrony - Normalnie moja ulubiona rozpuszczalna
> kawa - wygrała z dotychczasową Neską

Rzadko piję kawę, jeszcze rzadziej rozpuszczalna więc nie wiem, nie
znam się :)

> A co Wy sądzicie o marketowych produktach? Co uwazacie za godne
> polecenia?

Rzadko kupuję produkty firmowane marką sieci, jakoś nie mam zaufania ;)
Ania
--
~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

4. Data: 2005-08-29 10:38:27

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===
To wygląda na małą konrofensywę wobec kampani "ufasz anonimom?"

waldek
===

5. Data: 2005-08-29 10:40:04

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Catalyst" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> Witam - czesto slysze narzekania na marketowe "marki wlasne" - nie kupuje
> tych produktow jak leci bo sa tanie jednak uwazam, ze w niektorych
> sieciach NIEKTORE produkty niczym nie ustepuja innym - nie marketowym.

Mój mąż przepada za chałwą Tesco, dobrej jakości (według nas) jest też
oliwa "marki" Tesco, ja lubię jeszcze Carrefourowego łososia i tuńczyka w
dużych puszkach - meksykańskiego i egzotycznego.

--
pozdrawiam, misiczka

Czary-Mary - magiczny sklep
http://sklep.tarotnet.pl/index.php?ref=35&affiliate_
banner_id=2

6. Data: 2005-08-29 11:10:36

Od: "dżus" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> oliwa "marki" Tesco, ja lubię jeszcze Carrefourowego łososia i tuńczyka w
> dużych puszkach - meksykańskiego i egzotycznego.

paluszki TESCO w dużych paczka dla mnie namber łan

7. Data: 2005-08-29 11:31:18

Od: "liann_ka" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

z Leadre Price juz nic nigdy nie tkne, pare razy sprobowalam i wszystko bylo
Okropne, w porownianiu z ta marka Bierdonka ma rzeczy o niebo lepsze, z
Biedronki uwielbiam takie rurki - orzechowe bodajze w takim czerwonym
opakowaniu, przepyszne sa :)

8. Data: 2005-08-29 11:51:12

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

misiczka napisał(a):

> Mój mąż przepada za chałwą Tesco, dobrej jakości (według nas) jest też
> oliwa "marki" Tesco, ja lubię jeszcze Carrefourowego łososia i tuńczyka
> w dużych puszkach - meksykańskiego i egzotycznego.

Hmm... carrefourowego tunczyka (w normalnych puszkach) nawet moj kot
rybo-wszelako-zerca nie chcial jesc...

th

9. Data: 2005-08-29 11:58:13

Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> paluszki TESCO w dużych paczka dla mnie namber łan

to fakt, raz trafilismy przejazdem w okolice Tesco i zrobilismy tam zakupy,
mój slubny jako miłosnik paluszków i słonych orzeszków na próbę wziął paczkę
paluszków paczkowanych dla Tesco i potem żałował, że nie kupił więcej, bo
smaczne a do tesco nam kompletnie nie po drodze.

pozdrawiam
Basia

10. Data: 2005-08-29 12:05:21

Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hmm... carrefourowego tunczyka (w normalnych puszkach) nawet moj kot
> rybo-wszelako-zerca nie chcial jesc...

Tego z kukurydzą i czerwoną fasolą albo z ananasem? :)

--
pozdrawiam, misiczka

Czary-Mary - magiczny sklep
http://sklep.tarotnet.pl/index.php?ref=35&affiliate_
banner_id=2

0,5 l weselnej(absolwent), jakieś propozycje??;]
jak przyprawić pieczoną ryb
Ile kosztuje używanie kuchenki elektrycznej ???
zapiekanka grzybowa
Przyprawa "KNORR"