Re: Masło - ile cię cenić trzeba?

Data: 2017-10-01 16:21:12
Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Animka <a...@t...wp.pl>

W dniu 2017-10-01 o 10:48, Trybun pisze:
> Każdy produkt chemiczny może zaszkodzić. Moim zdaniem błędem jest
> nadużywanie tych wszystkich pachnideł. Jeżeli że tak powiem w "babie" ma
> mnie kręcić zapach jej perfum, to ja dziękuje..
Dużo kobiet nadużywa alkoholu i zlewaja się jakimiś wodami kolońskimi,
żeby odór alkoholu zatuszować.
Natknęłam się po drodze na parę takich pijaczek z osiedla.
> Albo idiotyzm do
> kwadratu - 'męski zapach" wody po goleniu...
Kiedyś to była taka moda, ale co normalniejsi dbający o siebie to
smarowali i smarują twarz kremem nivea czy podobnym.
Teraz już tak nie czuć od facetów tych różnych "perfumów", ale windy to
tutaj były parę razy zasmrodzone przez kogoś jakąś przemysławką. że
musiałam wyjść i pojechać drugą windą.
> Myślisz że bonzowie z PZPR zakazując sprzedaży alkoholu przed 13ą
> mieli
> na uwadze Twój interes?

> Zadziwiająca jak mało mamy tych za których moglibyśmy się nie wstydzić,
> o których z dumą moglibyśmy powiedzieć - nasz reprezentant...

Czekałam na ten koniec świata, który zapowiadali, ale nic z tego :-(

--
animka