Masło - ile cię cenić trzeba?

11. Data: 2017-09-21 08:02:08

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-20 o 21:13, XL pisze:

> Rząd handluje serem i kiełbasą?
> LOL

Efekt domina po rozdawnictwie. Po grupowych zwolnieniach w kopalniach
ceny usług w "domach uciechy" aglomeracji śląskiej także poszybowały pod
niebiosa, gdy bezrobotnym górnikom w kieszeniach pokazało się dno - ceny
wróciły do normalnego poziomu.

12. Data: 2017-09-21 08:02:58

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-20 o 21:27, XL pisze:

> Coś ewidentnie potaniało za POprzedniego rządu? - rozdawnictwa też nie
> pamiętam, beztroskiego ani żadnego innego.

Ceny bardziej balansowały raz w górę raz w dół, a i same podwyżki nie
były aż tak drastyczne.

13. Data: 2017-09-21 08:27:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Ceny bardziej balansowały raz w górę raz w dół, a i same podwyżki nie
> były aż tak drastyczne.

Zwłaszcza ceny koksu i zmowa spółek cukrowych (cukier po 10 zł) :->

--
XL

14. Data: 2017-09-21 11:44:04

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 08:27, XL pisze:

> Zwłaszcza ceny koksu i zmowa spółek cukrowych (cukier po 10 zł) :->

Po co się rozdrabniać na detale. Takie podwyżki jak teraz pamiętam tylko
raz po 89 roku, wtedy gdy kiedy wstąpiliśmy do Unii. Jakaś przyczyna
musi być, moim zdaniem jak już napisałem - jest to efekt rozdawnictwa
pieniędzy przez rząd.

P.S. właśnie dostałem propozycje przedłużenia umowy ubezpieczeniowej na
jedno z aut. Normalnie szczena opada, gdzieś tak 50/60% więcej niż w
zeszłym roku.. Z tego co zobaczyłem w necie to nie tylko mój
ubezpieczyciel tak wywindował ceny, jest to praktyka wszystkich firm
ubezpieczeniowych na naszym rynku.. Co się mogło stać - Błaszczak mówi o
kolosalnym wręcz do poprzednich lat spadku wypadków na polskich drogach,
nie ma powodu aby mu nie wierzyć, a więc wg Ciebie czym można  motywować
tak duże podwyżki polis?

15. Data: 2017-09-21 12:46:46

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 11:44, Trybun pisze:
> [...]
> tylko raz po 89 roku, wtedy gdy kiedy wstąpiliśmy do Unii. Jakaś
> przyczyna musi być, moim zdaniem jak już napisałem - jest to efekt
Dostałeś jakis podarunek pieniężny od rządu? Mnie nic nie dali.

--
animka

16. Data: 2017-09-21 12:49:52

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-21 o 11:44, Trybun pisze:
> Co się mogło stać - Błaszczak mówi o kolosalnym wręcz do poprzednich
> lat spadku wypadków na polskich drogach, nie ma powodu aby mu nie wierzyć
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/prezes-
tvp-jacek-kurski-mial-wypadek-samochodowy-uciekl-do-
lasu/2yxbg18

--
animka

17. Data: 2017-09-21 13:03:03

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Rząd handluje serem i kiełbasą?
> LOL

Skądś musi brać na pińcsetplusy. A im wyższe ceny, tym wyższe wpływy z VAT.
Jak się przykręca śrubę przedsiębiorcom, to oni sobie muszą odbić. I płaci
konsument. By żyło się lepiej w dobrej zmianie.

J.

www.kontestacja.com

18. Data: 2017-09-21 14:05:28

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wątek.
Skoro ceny masła podskoczyły na świecie, teraz wiem czemu mi od kilku dni
szkodzi.
Jest po prostu gorszej jakości. A takie pyszne było.
Co oni do niego dodają i jakie ono stare?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

19. Data: 2017-09-21 15:16:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> kolosalnym wręcz do poprzednich lat spadku wypadków na polskich drogach,
> nie ma powodu aby mu nie wierzyć, a więc wg Ciebie czym można  motywować

ROZDAWNICTWEM RZĄDU!

--
XL

20. Data: 2017-09-21 15:25:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:
> http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/wroclaw/prezes-
tvp-jacek-kurski-mial-wypadek-samochodowy-uciekl-do-
lasu/2yxbg18

Nie on pierwszy i nie ostatni uciekł z miejsca traumy.
http://old.ipin.edu.pl/ppn/aktualne/2013/10/06_PPiN_
03-2013.pdf
http://www.wiecjestem.us.edu.pl/psychologiczne-reakc
je-na-stres-traumatyczny-ptsd-i-asd