Masło - ile cię cenić trzeba?

311. Data: 2017-10-06 10:06:09

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.10.2017 o 09:58, XL pisze:

> No nie różnych. Piszemy porównawczo o SWOICH wrażeniach na temat Polski.

Acha! No to żeby było jasne: Moje wrażenia są jak najgorsze. :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

312. Data: 2017-10-06 10:40:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> Ja mam miedzy innymi nadzieję na kilka spokojnych lat na emeryturze.
> Uważasz, że już powinienem skakać z mostu?

Skoro jesteś za eutanazją i boisz się jej NIE doświadczyć, no to tak.

--
XL

313. Data: 2017-10-06 12:03:42

Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesiaczek" <W...@v...pl> napisał w wiadomości
> Ludzie siedzą w kawiarniach, piwiarniach i gdzie tylko chcą, i mają w dupie
> zapierdalanie na chlebodawców w soboty i niedziele.

A te kawiarnie, piwiarnie i cokolwiek to są samoobsługowe?

Iwona

---
Avast.

314. Data: 2017-10-06 12:24:28

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-05 o 14:54, XL pisze:

> A o to już spytaj lekarzy.
> Ja mam swoją osobistą teorię na ten temat.

Ja też mam. - Propagujecie kult posiadania a to z kolei robi z wielu
ludzi bezmyślne bydło.

315. Data: 2017-10-06 12:25:07

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-05 o 14:43, Trefniś pisze:
> W dniu .10.2017 o 14:05 Trybun <c...@j...ru> pisze:
>
> (...)
>
> :O
> Skąd czerpiesz wiedzę o służbie zdrowia?
> Z redtube???
>
> http://www.rynekzdrowia.pl/Finanse-i-zarzadzanie/Sre
dnia-wieku-pielegniarek-to-prawie-51-lat,171448,1.ht
ml

> "w 2008 roku średnia wieku pielęgniarki w kraju wynosiła 44,10, o tyle
> w roku ubiegłym (2016) osiągnęła już wartość 50,80"
>
> Ech faceci, szowinistyczne świnie :)

Z obserwacji własnych. Tu odpowiedziałem tylko na post Animki. Ale co
sugerujesz - że niby 40 czy 50 lat u kobiet dyskwalifikuje ja jako
obiekty pożądania seksualnego, a one same sex postrzegają jako coś co
już tylko było?

316. Data: 2017-10-06 12:25:42

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-05 o 19:05, Wiesiaczek pisze:

> Błędem było zezwolenie na istnienie prywatnej SZ.
> Leczyłem się na Białorusi... marzenie pacjenta!

No nie wiem, osobiście nie mam nic do prywatnej SZ, pod warunkiem że
będzie rozdzielona od Publicznej gruba kreską. A Obywatel powinien mieć
możliwość wyboru.

Sporo wody jeszcze musi w Wiśle upłynąć abyśmy dorównali Białorusi, i to
w wielu kwestiach.

317. Data: 2017-10-06 12:26:25

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-05 o 15:38, XL pisze:

> Nie, JUŻ nie mam, wycofałam pieniadze z wielką stratą, dobrze, że w ogóle
> coś zostało.

O ile dobrze pamiętam to korzystaliśmy z usług tej samej firmy, ja już z
niej pobieram emeryturę od kilku lat i żadnych niedogodności nie
zauważyłem.

318. Data: 2017-10-06 12:27:33

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-05 o 15:37, XL pisze:

> [...]
> Wielu ludzi (i ja też) nie chciałoby np. przymusowych ubezpieczeń
> społecznych - ja też - ale ja akurat jestem z tych, którzy rozumieją, że
> wśród nich istnieje grupa osób, które bez przymusu nie odłożyłyby na
> emeryturę i leczenie - a kiedy miałyby potrzebę, to (te uczciwe) albo by
> umarły z głodu i choroby, albo (te nieuczciwe) poszłyby kraść i rabować.
>
> Dlatego uważam, że i w sprawie zakazu handlu w niedziele trzeba, niestety,
> zadziałać odgórnie - ponieważ duza grupa ludzi nie chce wolnego, a wolne
> JEST potrzebne ze względów, których oni z racji swego ograniczenia nie

Nic podobnego - dawanie ludziom możliwości wyboru to nie "czubek
własnego nosa". Akurat ubezpieczenia służą temu aby ludzie na starość
nie umierali w rynsztokach, a więc śmiało można to zaliczyć do zdobyczy
cywilizacyjnej. Wątpliwości mam tylko do tego czy współczesny Obywatel
na takie coś musi płacić ekstra, płacąc tak horrendalne haracze zwane
podatkami przyszłość na starość powinno gwarantować mu "Państwo".

Daj spokój, masz ludzi za baranów którzy nie wiedzą co czynią, i to Ty
nakazami/zakazami musisz ich sprowadzać na "właściwe" tory?

319. Data: 2017-10-06 12:28:39

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-05 o 19:11, Wiesiaczek pisze:

> Przepraszam za kolokwializm, ale pierdolisz, i to ostro.
> W Twoim światopoglądzie, pracownicy sklepów idą do pracy dla
> satysfakcji, dla zagospodarowania wolnego czasu, dlatego, że w TV nie
> ma nic ciekawego etc.
>
> Nie! Oni kurwa idą do pracy, bo nie mają co do gara włożyć!
> Są niewolnikami zmuszanym do pracy głodem!
>
> Jasne, że idą do pracy "dobrowolnie". Tylko że jeśli nie pójdą, to im
> na czynsz zabraknie.

Dla pieniędzy idą do pracy, panie Wiesławie. A tu ktoś próbuje ich
pozbawić możliwości otrzymywania większej kasy. Mnie z kolei wpędzić w
problemy z zakupami.. Gdzie mam w niedzielny poranek szukać pomocy po
sobotniej imprezie  - na jakiejś melinie czy legalnie w sklepie?

320. Data: 2017-10-06 12:29:16

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-05 o 19:19, Wiesiaczek pisze:

> [...]
> specjalistów, którzy akurat mieli urlop.
> Oczywiście moja stawka była znacznie wyższa niż ichnia:)

No ale tu nie bogata Francja i Paryż. Godne zarobki, o to się wszystko
rozbija, tu w tej kwestii oczekuję od rządu działań  a nie w pozbawianiu
ludzi możliwości dorobienia do skromnych pensji.

Mięso puchnie
sliwki - biały osad
Przepraszam Ewę FEniks!
Gotowanie - wiedza czy sztuka ?