Masło - ile cię cenić trzeba?

531. Data: 2017-10-18 15:15:17

Temat: Re: Masło - ile cię cenić trzeba?
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zmaślanie. Ładne słowo. Podobne do innego.

W procesie zmaślania powstaje masło. A w tym drugim procesie? He he

Ewa

--

Albowiem prysły zmysły

532. Data: 2017-10-18 15:32:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesiaczek radzi:

> Zrobiłem to tak dawno temu, że stan przed stał się zamierzchłą przeszłością.
> Czy w tej sytuacji powinienem obserwować u siebie motywację zakumulowaną?

Zakamuflowaną 333-)

--
XL

533. Data: 2017-10-18 15:35:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zmaślanie. Ładne słowo. Podobne do innego.

Do ,,zmydlania". Od ,,mydlenie". Także oczu.

--
XL

534. Data: 2017-10-18 18:14:00

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 10:27 XL <i...@g...pl> pisze:

> [...]
a&co=word

> Bzdury. Gdyby to był (ten) pyz (r.m.), to owszem, w dopelniaczu byłoby
> (tego) pyza, (tych) pyzów.

:O
Ikselka poznaniaków uczy gwary poznańskiej.
Niesamowite!

> W literackim j. polskim jest (ta) pyza - (tej) pyzy, (tych) pyz.
> No, chyba że Poznań to nie Polska, tylko wiocha jakaś, gwarą
> zaiwaniająca.

Animka posługuje się j. usenetowym, to nietożsame z literacką polszczyzną
Ikselki.

--
Trefniś

535. Data: 2017-10-18 19:08:50

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.10.2017 o 10:07, XL pisze:

> No. Jedna już była, ta od ,,beza". LOL

Hę?

--
Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

536. Data: 2017-10-18 19:53:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

a&co=word

> :O
> Ikselka poznaniaków uczy gwary poznańskiej.
> Niesamowite!

Uczy? Wykazuje brak ładu i składu.

> Animka posługuje się j. usenetowym, to nietożsame z literacką polszczyzną
> Ikselki.

Dosyć niedawno naigrawałeś się z niej pospołu z innymi. No no... Widzę, że
ofiara zdobyła życzliwość oprawców - syndrom sztokholmski w wydaniu
kuchennym?

--
XL

537. Data: 2017-10-18 21:00:29

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 19:53 XL <i...@g...pl> pisze:

> [...]
> że
> ofiara zdobyła życzliwość oprawców - syndrom sztokholmski w wydaniu

Konfabulujesz, albo nie rozumiesz ludzi.
Możesz oczywiście pokazać dowody swojej niewłaściwej interpretacji, typowe
dla arogantów emocjonalnych.
Nigdy nie kpiłem z Animki.

--
Trefniś

538. Data: 2017-10-18 23:11:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
>
> Konfabulujesz, albo nie rozumiesz ludzi.
> Możesz oczywiście pokazać dowody swojej niewłaściwej interpretacji, typowe

Być może. Jednak nie przypominam sobie, abyś choć raz wystąpił w jej
obronie lub poparł ją - kontra kpiącej zbiorowości.

--
XL

539. Data: 2017-10-19 08:17:41

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 23:11 XL <i...@g...pl> pisze:

a&co=word

> Być może. Jednak nie przypominam sobie, abyś choć raz wystąpił w jej
> obronie lub poparł ją - kontra kpiącej zbiorowości.

No tak, Ikselka swoim lekceważącym protekcjonizmem wobec Animki broni ją
przed hordą atakujących grupowiczów...
Dalej - ja popieram używanie gwarowych określeń, np. "pyzów" zamiast pyz,
co wzbogaca wypowiedź.
I tu staję w obronie Animki wobec "kpiącej większości" - Ikselka i
Wiesiaczek ją atakują, a jeden Trefniś staje w obronie.

Trzeba być naprawdę wyjątkowo miałkim człowiekiem, żeby szczuć na siebie
innych.

--
Trefniś

540. Data: 2017-10-19 09:28:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> [...]
> Wiesiaczek ją atakują, a jeden Trefniś staje w obronie.
>
> Trzeba być naprawdę wyjątkowo miałkim człowiekiem, żeby szczuć na siebie

JA atakuję Animkę?
LOL

--
XL