Re: Mężczyzna na zakupach

From: "Oasy" <O...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Mężczyzna na zakupach
Date: Tue, 4 Jun 2002 09:58:51 +0200
Sender: O...@p...onet.pl@c-180-218-175.cvx-h.dial.de.ignite.net

Użytkownik "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:adhqdg$71m$1@news.tpi.pl...

> Na logicznych zasadach?
> Czyli on jest frajerem, który bez niej zginąłby i za to płaci cenę błogiej
> nieświadomości, na co ona bierze te następne tysiące z konta, a ona bawi
się
> w małą manipulację (sorry, ale tak to odebrałam, te teksty o tym, że
dzięki
> nieuświadomieniu męża ona może sobie wydawać pieniądze na co chce), ale by
> móc tego dokonywać bierze na siebie wszelkie obowiązki tzw. "babskie".
>
> Logiczne zasady małżeńskie :-)))

Przekonałaś mnie że bardzo różnie można odbierać tą samą wypowiedź.
Traktowałem wypowiedzieć Ani jako opis sposobu wykorzystania drobnej, acz
uroczej niedoskonałości małżeństwa które z pewnością w naistotniejszych
kwestiach jest odpowiednio poukładane.
Jako że dyskusja poszła w kierunku kwesti z którymi nie mamy z TŻ problemów
ani też wielkiego doświadczenia w ich pokonywaniu dzięki któremu mógłbym
pomóc więc dla mnie EOT.

Pozdrawiam
Andrzej