Re: Mężczyzna na zakupach

Data: 2002-06-04 08:50:26
Temat: Re: Mężczyzna na zakupach
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl>

> Na całę szczęście są tacy co do nich wystarczy zadzwonić -
powiedzieć
> "zrób zakupy Kochanie wracając z pracy" i on zrobi te zakupy
świetnie
> a ja nie muszę targać siatek, przepychać sie z tłumem ludzi w
sklepach
> itp. I potrafią też takie osobniki ugotować smaczny obiad - co
prawda
> zużywają w tym celu 2 razy większą ilosc garnków, misek i talerzy -
> ale efekt koncowy jest super :)
> Sama mam takiego w domu :)))))))))))

Po przeczytaniu tego całego wątku w pełni będę doceniać mojego męża,
który potrafi zrobić świetne zakupy (i oczywiscie zawsze się chwali,
jakie to swietne zakupy zrobił), potrafi ugotować dla wszystkich
pyszny obiad, a śniadania robi zawsze.
Tak że sobotnie i niedzielne śniadanka robione przez niego to już od
dawna nasz rodzinny rytuał.
Na wyjazdach w góry też zawsze gotuje on i potrafi w polowych
warunkach w dwóch menażkach i na palniku zrobić pyszny obiad z trzech
dań :-))

Pozdrowienia

Basia