ŻENADA !!!! Było: Mężczyzna na zakupach

Data: 2002-06-04 07:26:36
Temat: ŻENADA !!!! Było: Mężczyzna na zakupach
Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl>

Użytkownik Ania <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:adcgme$48s$...@n...tpi.pl...

> Od jakiej szczelinki?
> Chyba coś ci się pomyliło. Ja o żadnej szczelince nie pisałam. Nawet nie
> przypominam sobie takiego wątku:))))
> Jak twierdzisz, że pisałam, to zacytuj i podaj dokładnie kiedy to
wysłałam.
> Jeśli mi udowodnisz, to się przyznam. Być może zrobiłam to we śnie:)))))

Nie kłam!
Bóg tego nie lubi !!! ;-))

Kochana Aniu! Cały czas piszesz spod jednego z dwóch adresów e-mailowych. W
moim Outlooku mam na Ciebie ustawioną regułę - jak wysmażysz coś na grupę,
to mi się zaświeci na czerwono. I stąd wiem, że to TY :-))

O za wąskiej szczelince pisałaś w kontekście datku przy ślubie.

Jak masz zamiar kłamać, to po prostu napisz wcześniej:

"Jestem żałosną istotą, która nie brzydzi się kłamstwem...."

Będziemy brać to pod uwagę.

Szkoda mi czasu, żeby przejrzeć stare posty, żeby pokazać Ci, jak spod
adresu pwilson@.... pisałaś o szczelince, potem "płynnie" ;-))) przeszłaś na
imogene (za co też Cię forum obśmiało).

Ale nie martw się - są tu jeszcze osoby, które to pamiętają nawet bez
zaglądania do archiwum :-)))

> Wydaje mi się, że i tak jestem rozpoznawana.

Jesteś jesteś. I Twoja szczelinka również ;-))

Monika