Mięso puchnie

111. Data: 2018-07-16 21:26:46

Temat: Re: Mięso puchnie
Od: Roman Tyczka <n...@b...no> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Jul 2018 19:03:21 +0200, Animka wrote:

> Ja widziałam nieraz pijane kasjerki i nawet pijanego szefa (miał podbite
> limo)

I cofał się do tyłu?

Roman Tyczka

112. Data: 2018-07-16 21:52:49

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Roman Tyczka pisze:

> I cofał się do tyłu?

Nie, ale wszyscy rzygali, a szef to nawet wymiotował.

--
Jarek

113. Data: 2018-07-16 21:57:30

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A rząd? Jak to wszystko ma się do rządu? I do Urbana Jerzego?

Jak się teraz żywi J.U to nie wiem i jakoś mnie to nie interesuje, ale
pewnie dobrze się odżywia, świeżym jedzeniem.
A rząd to rząd. Nie śledzę:-)
Niech im i klerowi będzie na zdrowie, oby tylko buzie nie popękały jak
balony.

> Bo może im dalej, tym lepiej? Biedronce idzie znakomicie, a Portugalia
> na drugim krańcu Europy.

Może nad sklepami jest solidarny z właścicielem nadzór.
Fakt, że Biedronka ma chyba najwyższe obroty, a co za tym idzie
pracownicy są najlepiej wynagradzani.

> Szydło gdzie ostatnio wylazło?

Np. Tesco kuleje. Parę marketów pozamykali w Polsce. Chyba nic mi się
nie pomyliło.

Jak dotąd, padały te krajowe. Zachlali,
> czy pojechali za granicę i nie widzieli?

Sam wiesz, co Ci tam będe pisała. Pozamykali i już. Z polskich marketów
znam tylko Supersami i smutno mi, że go zburzyli.

> Gdzie można jeszcze dostać dobrą i dobrze płatna pracę za "papierek"?

Wybudowanych jest w Warszawie sporo wieżowców biurowców, a w nich jest
pełno firm prywatnych. Polskich i zagranicznych.

> No, może w spółkach skarbu państwa (ale papierek też musi być inny).

Chyba jakieś przyspieszone studia. A może wystarczy papierek liceum.

> Jak na tle głąbów wygląda "kapowanie" wzmiankowanych inżynierów?

Czy ja pisałam o jakimś kapowaniu?

Jesli chodzi o prace nie związane z zawodem to wiadomo, że Polacy wiele
potrafią. Potrafią nawet pracować na zmywaku u Niemców, żeby zarobić
jako takie pieniądze.

:-)

--
animka

114. Data: 2018-07-16 22:30:53

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Wybudowanych jest w Warszawie sporo wieżowców biurowców, a w nich jest
> pełno firm prywatnych. Polskich i zagranicznych.

I w prywatnych firmach zatrudniają (i płacą) na podstawie papierka?!
Hmm...

> Chyba jakieś przyspieszone studia. A może wystarczy papierek liceum.

Jeszcze inny.

> Czy ja pisałam o jakimś kapowaniu?

Tak. (Ukrainka "trzyma mordę w kuble". a i tak mało co się kapuje.)

> Jesli chodzi o prace nie związane z zawodem to wiadomo, że Polacy
> wiele potrafią.

A inne nacje?

> Potrafią nawet pracować na zmywaku u Niemców, żeby zarobić jako
> takie pieniądze.

Potrafili. Inżynierowie na przykład. Dzisiaj przewżnie jest tak, że
polski lekarz za granicą prajuje jako lekarz, cieśla jako cieśla,
a informatyk jako informatyk. Nie wykluczam, że na zmywak też jadą
osoby z odpowiednimi kompetencjami (u znajomego w jednej z warszawskich
rastauracji przy zlewie widuję przeważnie Hindusów albo Murzynów).

--
Jarek

115. Data: 2018-07-17 14:52:25

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I w prywatnych firmach zatrudniają (i płacą) na podstawie papierka?!
> Hmm...

Jak sobie ktoś założy firmę to papierki na tę firmę też musi mieć.
Kogo zatrudni to juz jego sprawa co prawda.

> Jeszcze inny.

Jaki? Do jakiej partii należy?

> Tak. (Ukrainka "trzyma mordę w kuble". a i tak mało co się kapuje.)

O matko. Jak coś chlapnę czasami to potem sama się dziwuję.
Chodzi o to, że Ukrainka mało kumata. Nawet na polskich pieniądzach
słabo się zna. Bardzo łatwo jej przypisać manko. Po 3-ch m-cach (góra) i
tak odejdzie.

> A inne nacje?
A skąd ja moge wiedzieć? Poszukaj sobie na google :-)

> Potrafili. Inżynierowie na przykład.

Nie tylko. Większość wybitnych dzisiaj piosenkarzy dawniej tak
tymczasowo zarabiiało.

> Dzisiaj przewżnie jest tak, że
> polski lekarz za granicą prajuje jako lekarz, cieśla jako cieśla,
> a informatyk jako informatyk.

Mam w spadku wiele książek (w tym 12 tomów M. Bałuckiego, Boy-a
Żeleńskiego) po bracie ciotecznym lekarzu, który pojechał na placówkę do
Ghany i już nie wrócił. Osiedlił się w Australii. Potem ściągnął tam
swojego rodzonego brata inżyniera.

Nie wykluczam, że na zmywak też jadą
> osoby z odpowiednimi kompetencjami (u znajomego w jednej z warszawskich
> rastauracji przy zlewie widuję przeważnie Hindusów albo Murzynów).

A nie polskich murzynów? dziwne

Sporo jednak Murzynów i Hindusów w Polsce to teraz pany.
Jeden Murzyn jest właścicielem sklepu pod szyldem e-clerk (czy jak mu
tam), ale w papierach ma nazwę murzyńską.

--
animka

116. Data: 2018-07-17 16:41:02

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Jak sobie ktoś założy firmę to papierki na tę firmę też musi mieć.
> Kogo zatrudni to juz jego sprawa co prawda.

W związku z tym, że jego sprawa, to nie płaci ludziom z papierkami, tylko
takim, którzy coś potrafią.

> [...]
> Chodzi o to, że Ukrainka mało kumata. Nawet na polskich pieniądzach
> słabo się zna. Bardzo łatwo jej przypisać manko. Po 3-ch m-cach

No więc właśnie: *jej przypisać*. To się chyba nazywa tradycyjną polską
gościnnością (nie mylić z pasożytującymi głąbami).

> A nie polskich murzynów? dziwne

Co w tym dziwnego? Polacy jakoś się nie garną do tej pracy.

> Sporo jednak Murzynów i Hindusów w Polsce to teraz pany.
> Jeden Murzyn jest właścicielem sklepu pod szyldem e-clerk
> (czy jak mu tam), ale w papierach ma nazwę murzyńską.

W tym też nic przecież niczego dziwnego nie ma. Jeden wciąż na
zmywaku, inny zajdzie wyżej. Jak w każdym narodzie.

--
Jarek

117. Data: 2018-07-17 23:02:28

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W związku z tym, że jego sprawa, to nie płaci ludziom z papierkami, tylko
> takim, którzy coś potrafią.

Czyli np. znajomym o których wie, że to dobrzy fachowcy albo poleconym
przez znajomych. Z ulicy, nieznajomego nie przyjmie.

> Co w tym dziwnego? Polacy jakoś się nie garną do tej pracy.

Może się i garną, ale znają swoje prawa.
Wolą już być murzynami w Ameryce itp.

> W tym też nic przecież niczego dziwnego nie ma. Jeden wciąż na
> zmywaku, inny zajdzie wyżej. Jak w każdym narodzie.

Tak to już jest i "koło kołem się toczy".

--
animka

118. Data: 2018-07-17 23:18:44

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka napisała:

> Czyli np. znajomym o których wie, że to dobrzy fachowcy albo poleconym
> przez znajomych. Z ulicy, nieznajomego nie przyjmie.

Obiecano mi spore pieniądze za samo przyprowadzenie kogoś, kto będzie
w stanie mi w pracy ulżyć robiąć obok mniej więcej to samo co ja.
Gdybym takiego spotkał na ulicy, zaraz bym się zaznajomił i polecił.
Jak na razie w tej akcji effectus jest nullus.

--
Jarek

119. Data: 2018-07-18 20:23:47

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdybym takiego spotkał na ulicy, zaraz bym się zaznajomił i polecił.
> Jak na razie w tej akcji effectus jest nullus.

Nie jestem wścibska, ale jestem ciekawa co robisz w pracy, że nikt inny
tego nie potrafi.
-jesteś pisarzem albo poetą
- Jesteś niezastąpionym kucharzem
No napisz co robisz w pracy :-)

--
animka

120. Data: 2018-07-19 08:42:37

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Nie jestem wścibska, ale jestem ciekawa co robisz w pracy, że nikt inny
> tego nie potrafi.
> -jesteś pisarzem albo poetą
> - Jesteś niezastąpionym kucharzem
> No napisz co robisz w pracy :-)

Nie "nikt inny nie potrafi". Potrafi wielu, ale pracy jest jeszcze więcej.
Typowa sytuacja tam, gdzie potrzeba działań twórczych, nie odtwórczych.
Poetom płaci się dziś słabo (jeśli w ogóle), a już zwłaszcza nie jest tak,
że jeden poeta szuka do pomocy drugiego. Za to tzw. 'technologiach' nikogo
nie dziwi, że się szuka, szuka, wciąż bez skutku. I to nie tak, że chętnych
brakuje. Są, choć nie tak znowuż wielu. Lecz chęci to nie wszystko. Tak
samo jak papierki i znajomi.

Jarek

--
Pies nam trochę się zestarzał | Raz powiedział napotkany
już ma siwy pysk i uszy | na przystanku PKSu

sliwki - biały osad
Przepraszam Ewę FEniks!
Gotowanie - wiedza czy sztuka ?
Olej palmowy zabija... także głodem!