Re: Moja DO- KONIEC!

From: "Vipi" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Moja DO- KONIEC!
Date: Wed, 11 Jun 2003 18:53:34 -0400
Sender: i...@p...onet.pl@6535245hfc50.tampabay.rr.com

> ciekawe, - wprowadzili Cie w blad. organizm zywy, jest silnie adaptacyjny i
> w razie potrzeby uruchamia rezerwy i zmienia gospodarke energetyczna. zeby
> pasc musialbys dluuuuugo nie jesc.

pasc = krecisz i czujesz, ze sily odchodza, poza tym wszysko funkcjonuje
prawidlowo

> 1,5-2 h "mordowania" roweru pod gore ~1000mnpm

To za malo, spalisz najwyzej 2000kcal, tak mozna bez sniadania, jadac tylko na
wodzie. Najlepsze zaczyna sie po 3 godzinach...

..
> nie mam zamiaru truc siebie ogromna iloscia wegli - poza tym mi juz nie
> smakuja i to od wielu lat.
> mialbym problemy zoladkowe i z jazdy bylyby nici: )

Mialem na mysli testowanie Twojej diety na wspomnianych dystansach i przy
wspomnianych tetnach. Sam boje sie probowac:)

> z organizmem w sensie przemian chem., nalezy robic jak najmniej - im mniej
> przemian tym lepiej, im prostrze przemiany tym lepiej, im mniej wydalalnych
> odpadow tym lepiej, im mniej wagowo zjadanych pokarmow tym lepiej, itd..

Mozna jesc skondensowane weglowodany:) A powaznie, chyba masz racje, ale
pozostaje pytanie, czy DO idealnym sposobem zywienia. Odrebny temat.

> Co bedzie jesli
> ktos
>
> jak organizm sie juz przestawi - nie widze problemow. sam b. czesto sie
> forsuje z racji roznych obowiazkow i jakos nie narzekam na brak weglowodanow
> czy zadyszke.

Ciagle brakuje mi punktu odniesienia, ale i tak jest to imponujace. W sumie nie
trzeba wiele aby podbic sobie prog, wiec mysle, ze brak zadyszki jest latwo
osiagalny.

> POWTORZE sie - nie mam potrzeby jedzenia wiecej niz 70 g wegli na dobe, bo
> nie czerpie z nich generalnie energii i jedzienie ich w wiekszych ilosciach
> nic mi nie da.

Sprawdzilem stare notatki, na dluzszych trasach wychodzilo 500-700g dziennie...
tak malo, bo sie odchudzalem:) Nie przekonam sie do DO, chcialem tylko wiedziec
jak to wyglada w praktyce. Wszystko co czytalem na temat treningu odradza diety
z mniej niz 60% kalorii z weglowodanow. 70% jest zalecane...

> Na DO nie nalezy jesc wiecej niz do 100g (opytmalnie 50-70g) na dobe -
> wiecej jest juz szkodliwe, gdyz organizm zaczyna je przerabiac na zwiazki
> wysokoenergetycze, a to juz jest niebezpieczne(miazdzyca, etc)

Szkodliwosc vs. uzdrawiajaca moc diet to rowniez odrebny temat, juz strach go
tu zaczynac:)

Dzieki i pozdrawiam,
Vipi