Re: Mrozenie pierogow - Wasze doswiadczenia

Data: 2002-12-11 20:34:36
Temat: Re: Mrozenie pierogow - Wasze doswiadczenia
Od: "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl>

Pewnego pieknego dnia
mraw siadl do klawiatury
I oto co stalo sie dzielem jego palcow:

> Witam,
> Pytanie jak w temacie - jakie macie swoje sposoby: mrozicie surowe,
> ugotowane, czy ciasto inaczej robicie i w ogóle jak to najlepiej
> zrobić...

Tak jak wszyscy powiedzieli, mozna spokojnie zamrozic ugotowane.
Moja wskazowka jednak jest taka zeby przed wlozeniem do zamrazarki polac je
oliwka z cebuli i skwareczek, wtedy po wyjeciu z zamrazarki wystarczy
ustawic je w misce nad garnkiem z woda albo w piekarniku i sa od razu gotowe
do jedzenia i sie nie sklejaja..

--

Artur Nowacki '''''
ICQ #82071542 (o)(o)