Re: Na kogo głosować?

Data: 2019-05-24 14:23:47
Temat: Re: Na kogo głosować?
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>

Am 24.05.19 um 13:25 schrieb Kviat:
> https://www.facebook.com/AndrzejMilewskiRysuje/posts
/2834049469944834

> [...]
> miły i połowa Polaków chciałaby z nim pójść na piwo, ale jak się nie
> zgodzisz z nim, że księży trzeba nabić na pal, to zablokuje Cię na
> twitterze
>
> Konfederacja - zbieranina uciekinierów z psychiatryka, uważają, że
> Ziemia ma kształt trzymanej przez Żyda strzykawki ze szczepionką
> powodującą autyzm
>
> Kukiz'15 - partia, na którą ludzie głosują tylko po to, by Kukiz nie
> wrócił do śpiewania
>
> Lewica RAZEM - partia, która nie chce być partią, dlatego żadni wyborcy

Nie biore w tym udzialu, ale znalazlem jakies wskazowki:

>Jeśli z jakiś mniej lub bardziej istotnych powodów nie jesteś w stanie
zaakceptować Kolacji Obywatelskiej, to po pierwsze, raz jeszcze to
przemyśl, a jeśli mimo to nie dajesz rady, zagłosuj wtedy na... Koalicję
Europejską. To tak jak z kobietą i jej seksem z nie do końca wymarzonym
facetem. Trzeba zamknąć oczy i po sprawie. Proste, prawda? <

https://tabloidonline.blog/2019/05/24/sciaga-wyborcz
a-dla-poczatkujacych-i-zaawansowanych/#more-28519
--
saluto
Silvio Balconetti