Re: Nagonka na wzór moralności :)

From: Przemysław Dębski <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nagonka na wzór moralności :)
Date: Sun, 3 Jun 2018 08:38:15 +0200

W dniu 2018-06-02 o 18:11, Kviat pisze:
> http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103094,23485343,posel-st
anislaw-pieta-komentuje-swoj-romans-za-ujawnienie-zd
rady.html

> A nie prościej było nie brać kochanki? :)
>
> Co za zakłamanie. I to są właśnie idole pislamscy wycierający sobie gębę
> frazesami o moralności i rodzinie.
>
> "Poseł przyznaje, że wiedział o karierze swojej kochanki w modelingu (w
> internecie krążą jej rozebrane zdjęcia - red.), ale nie przekreśliło jej
> to w jego oczach."
>
> Serio? Nie przekreślały? W oczach takiego moralnego człowieka?
> Przekreślały tylko dla zdebilałego elektoratu, na użytek osobisty miał
> to gdzieś :)
>
> "Uważam, że praca w modelingu nie może przekreślać człowieka" -
> [...]

Bardzo zawężasz krąg w ten sposób myślących, przypomnij do kogo i za co
miał pretensję twój idol Donald gdy wypłynęły podsłuchy od sowy&friends
? A może jest tak, że wiesz o jego występkach, ale to nie przekreśla go
w twoich oczach :) Bardzo prawdopodobne że tak jest, no ale to wina
pislamistów, Jarosława i Rydzyka.

Dębska