Nalewka

81. Data: 2012-10-04 18:01:22

Temat: Re: Nalewka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Oct 2012 19:33:55 +0200, Chiron napisał(a):

> No nie do końca:-) Jak zrobisz z owoców- przemrozisz, zalejesz wrzątkiem,
> rozgnieciesz- to po 2 latach zlejesz koloru czerwonego- takiego
> charakterystycznego dla dzikiej rózy- płyn. Jak zrobisz z samego miąższu-
> oddzielisz skórki i pestki- wtedy masz białe- lekko różowe wino. Robiłem nie
> raz. Chociaż właściwie białe tylko raz- pochłania dużo pracy i owoców

To już wolę zrobić konfitury niż to białe wino z róży. I tu, i tu trzeba
pozbywac się ziarenek - robiłam to kiedyś taką metalową szpilką do koka...
Muszę pojechać w rodzinne strony, może w piątek - na skarpie za
posiadłością rodziców rosły i rosną do dziś całe gaje różane, a teren
bardzo czysty, więc można bez obaw korzystać z owoców. Zawsze zbierałam tam
różę na konfitury i wino, robiłam nawet witaminowy przecier z niej, boskie
to wszystko było. Czas powtórzyć.
(by XL)

82. Data: 2012-10-04 19:30:23

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Spójrz w dół. Widzisz coś?
> Nie? - nic dziwnego.

LoL

83. Data: 2012-10-05 06:20:12

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak robisz z dzikiej róży? Bo mnie tego pieroństwa rośnie z 50 metrów
> bieżących przy granicy działki. Ładne to, czerwone, ale w sumie od 20
> lat ptaki to tylko jedzą. Trzeba wybierać ze środka te kłujące nasiona
> przed zalewaniem, czy jak?
http://www.wielkiezarcie.com/recipe59337.html
Tak jak w tym przepisie, z tym, że mrożę kilka dni, nasion nie usuwam,
tylko te czarne końcówki. Po połączeniu składników stoi to pół roku,
filtruję, znowu stoi z pół roku, drugi raz filtruję i można degustować.

84. Data: 2012-10-05 15:57:24

Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-04 20:01, Ikselka pisze:

> [...]
> różę na konfitury i wino, robiłam nawet witaminowy przecier z niej, boskie

Kiedy Ci czasu na to wszystko starcza? :-)
Zrobilam raz konfiturę z dzikiej róży. Strasznie przy tych pestkach sie
narobiłam i czułam się jakby jakies wszy po mnie chodziły. Ale nic to
..konfitura była wspaniała. Sama zjadłam wszystko w chyba 3 dni ( bo
tylko ja raczej bezmięsna i bezwędlinowa jestem).

--
animka

85. Data: 2012-10-05 20:12:24

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> "Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

Ja wiem, że czasem życie doskwiera. Zgaduję- problemy z dziewczyną
(chłopakiem), do tego pewno i finansowe. Tyle, że to nie Iksełka za nie
odpowiada, Animka czy Bokun, czy jeszcze ktoś inny. Weż się chłopie w garść,
ogarnij się troszkę- może zrób sobie przerwę od internetu. Idź na spacer,
spotkaj sie z przyjaciółmi (no chyba że wszystkich potraciłeś- co by mnie
nie zdziwiło)- i jak odetchniesz trochę- to nabierzesz własciwego dystansu.
Może uda Ci się nawet zobaczyć rzeczy takimi, jakie są? Kto wie.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

86. Data: 2012-10-05 21:47:47

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <e...@o...eu> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> dystansu. Może uda Ci się nawet zobaczyć rzeczy takimi, jakie są? Kto wie.

No akurat zupełne pudło. Żonaty jestem od 30-lat, dzieci odchowane, żona jak
na razie mnie nie zdradza (i wzajemnie). Na finanse nie narzekam - nie mam
ani jednego EUR długu. Na raty kupować nie musze, to co mam i chcę miec,
kupuję za gotówkę. Firma mi całkiem dobrze funkcjonuje. Przyjaciół mam
dwóch, ale dużo dobrych znajomych. Czasami to się aż o moją wątrobę boję, bo
tak często sie spotykamy.

A zresztą:

nie chce mi sie z toba gadać...

Pogadaj sobie z Ikselką.

87. Data: 2012-10-05 23:15:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 5 Oct 2012 23:47:47 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

> Żonaty jestem od 30-lat, dzieci odchowane, żona

Czyli wypadałoby już może dorosnąć.
(by XL)

88. Data: 2012-10-06 06:13:20

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli wypadałoby już może dorosnąć.

Dokładnie tak...

89. Data: 2012-10-06 06:56:33

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kupuję za gotówkę. Firma mi całkiem dobrze funkcjonuje. Przyjaciół mam
> dwóch, ale dużo dobrych znajomych. Czasami to się aż o moją wątrobę boję,
OK- jeśli by to była prawda- nie zachowywał byś się w ten sposób. To jest
niemożliwe. Gdzieś coś Cię drąży od wewnątrz- jakiś "robal". OK- to Twoja
prywatna sprawa- ale do momentu, dokąd jej tak nie upubliczniasz na
usenecie. Mam głębokie przekonanie, że Twoje relacje z ludźmi- o których
piszesz- są zafałszowane. Nie twierdzę, że fałszujesz je tu celowo. Jednak-
opisane przez Ciebie powyżej relacje z ludźmi- gdyby były naprawdę Twoim
udziałem- nie wywołały by z całą pewnością takich Twoich zachowań.

> A zresztą:
>
> nie chce mi sie z toba gadać...
No to na razie, panie Linda.

> Pogadaj sobie z Ikselką.

No ale zupełnie nie rozumiem, dlaczego mi wybierasz rozmówców? Przecież ja
Ci nie wybieram, z kim masz sobie teraz pogadać- po co to robisz?

90. Data: 2012-10-06 08:51:35

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron"

> [...]
> Twoim udziałem- nie wywołały by z całą pewnością takich Twoich zachowań.

Śmieszny jesteś gościu, po prostu "krew mnie zalewa", jak widzę takowe
osobniki jak Ikselka, Animka, Boukun czy Stokrotka. I gdybyś zadał sobie
odrobinę trudu, to może byś zwrócił uwagę, że atakuje takowe bydło celowo,
specjalnie bardzo po chamsku i wulgarnie. Czy kiedykolwiek miałem "coś" do
Ikselki, kiedy pisze coś interesującego o gotowaniu? Atakuję zawsze, jak
wyłazi z niej babol przekonany o swojej wszystkowiedzy. I będę atakował. Po
to powstał Andy Niwiński. Nawet nie wiesz, pod jakimi nickami jeszcze tu
istnieję, chociaż normalnie egzystuję raczej na różnych forach, bo tam
takiego debilizmu jak Ikselka szybko sie pozbywamy.
I daruj sobie swoje pseudopsychologiczne analizy osobowości Andego
Niwińskiego. Ten osobnik istnieje tylko po to, aby czepiać się debilki
Ikselki. A Ikselkę kucharkę, nawet gdyby miała grubą dupę, to nawet lubi.

Jabłkowa klęska urodzaju
Śliwkowa nutella
[prasa] Margaryny
Fajne przepisy.