Re: Nasz pose

Data: 2005-11-25 10:03:26
Temat: Re: Nasz pose
Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl>

Piotr Zawadzki pisze w news:dm6alj$o2e$1@inews.gazeta.pl

> Tak jest, jedna z podstawowych zasad demokratycznego państwa prawnego.
> Tylko zastanów się, co z niej wynika. Czy geje mają _mnie_ praw? Czy coś
> jest dla nich zakazane, co jest dozwolone innym grupom społecznym? Co?

Jest i już pisałam co.

> Wybacz, ale moim zdaniem np. potrzeba ON dostępu do śroków komunikacji
> miejskiej jest ważniejsza aniżeli potrzeba chodzenia podtatusiałego pana
> w stringach i bez spodni po ulicy.

Dla Ciebie.

> Równość wobec prawa nie oznacza
> równości potrzeb.

Nie mówimy o równości potrzeb, tylko o równości praw i równości w
wyrażaniu potrzeb.

> Jesteśmy równi wobec prawa, dlaczego zatem nikt
> nie chce mi kupić samochodu? Przecież jesteśmy równi... (Chyba się
> oflaguję i zrobię manifestację pod Sejmem.)

Naprawdę nie rozumiesz czy tylko udajesz? Zresztą nieważne, ani w
pierwszym, ani w drugim przypadku nie miałabym ochoty dyskutować.
I w tym wątku też EOT.

A tak prywatnie, spróbuj może poobserować, nawet tu na grupie,
jak dyskutować z osobami o odmiennych poglądach bez jadu. Nie
dyskryminuję młodzieży, ale nie mam misji wychowawczej. ;)

--
Pozdrowieństwa,
Scally