Re: Natura kobiet

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Natura kobiet
From: XL <i...@g...pl>
<5e8887b9$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<5e89bff3$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<5e89cf5f$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
<5e89fd0d$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
<5e8a3807$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<5e8b0140$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<5e8b9fbb$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
<5e8d81b4$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<5e8d8779$0$543$65785112@news.neostrada.pl>
<5e8db0d0$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
Date: 08 Apr 2020 12:36:53 GMT

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> Księżna Kate jako zbawczyni człowieka pracy, co by było gdyby nie jej
> środki za które kupuje ich pracę... strach się bać. Właściwie skąd ona
> ma te środki na to skoro nie wypracowuje nic? Skąd ten budowniczy miał
> środki na budowę piramid skoro był kompletnym zerem bezproduktywnym?

Jakby Ci tu... Pszczelarstwo by nie istniało bez JEDNEJ krolowej w każdym
ulu, paru trutni i tysięcy robotnic.
Albo inaczej: jedni są od myślenia, reszta od roboty. Przeważający procent
ludzi to tylko KONSUMENCI PRACY, którą za opłatą OTRZYMUJĄ, bo sami nie
potrafiliby sobie jej zorganizować. No sorry, bez pracy nie ma kołaczy, jak
się nie ma zdolności organizowania pracy innym, to samemu trzeba pracować,
aby żyć.
Za darmo nie ma nic. Nawet praca jest dziś towarem.

> Nie aż tak jak obecne, które na każdym kroku robi ze mnie obcego i
> intruza w teoretycznie moim kraju .

OMG. Komuno wróć??

> Tylko do tego co myślimy naprawdę nie potrzeba nam namysłu przy odpowiedzi.

Czylj Ty jesteś egoistą.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: