Re: Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]

Data: 2019-11-24 14:54:18
Temat: Re: Neodarwinizm zjadl swoj wlasny ogon [jakies 2 lata temu]
Od: Kviat

W dniu 24.11.2019 o 00:15, m...@g...com pisze:

> Twoje wizje stają się coraz bardziej dziwne.
> Twoja bez-celowo dobrana mózgownica nie potrafi nawet ogarnąć poprawnego
> cytowania, a bierze się za dyskusję o mutacjach i doborze naturalnym.
> ---
> Doprawdy zabawne kiedy Brak Argumentow czepia sie cytowan
> bo sie zapetlil iscie PO darwinowsku ;D

Czepiam się cytowań nie dlatego, że brak mi argumentów (bo te już
dostałeś, ale ich nie przyjmujesz do wiadomości), lecz dlatego, że nie
dziwi mnie, że nie przyjmujesz argumentów do wiadomości dlatego, bo
nawet nie potrafisz ogarnąć popranego cytowania.
Skoro tak prosta sprawa cię przerasta, to po co próbujesz zrozumieć
sprawy bardziej skomplikowane? Nie dasz rady. Po prostu.

> i nagle ogarnelo go ZDZIWIENIE ze mozna Nazywac Rzeczy Inaczej ;P

Rzeczy można nazywać inaczej. W różnych językach te same rzeczy nazywają
się inaczej.
Ba! Nawet rzeczy zmyślone można nazywać inaczej. Ale to nie sprawi, że
przestaną być zmyślone.

> Powrotu do zdrowia życz > Zapetlony Pseudoideami Piotrze

Znowu ci się coś pomyliło. To ty się dałeś oszukać pseudoideałami
sukienkowych. Ja nie zmyślam nieistniejących bytów i nie wciskam innym
ludziom zmyślonych nieistniejących bytów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr