Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia _Nie_ dziekuje za przepis na najgorsza szarlotke w swiecie... :( Re: _Nie_ dziekuje za przepis na najgorsza szarlotke w swiecie... :(

Re: _Nie_ dziekuje za przepis na najgorsza szarlotke w swiecie... :(

Data: 2001-11-16 10:16:34
Temat: Re: _Nie_ dziekuje za przepis na najgorsza szarlotke w swiecie... :(
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl>

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
news:3BF407D5.485BD64A@west.net...
> Moje przepisy na wypieki sa tak
> scisle, ze jak sie cokolwiek zmieni, to nie wyjda jak trzeba. Ja te
> przepisy na ciasta praktykuje wiele razy, zanim podam komus, jako dobry
> przepis. Niektore ciasta zupelnie nie wyjda, jesli zmieni sie np. ilosc
> proszku z jednej lyzeczki na poltorej, albo gdy ktos zastapi sode
> proszkiem. Zmiana ilosci maki powoduje, ze ciasto bedzie ciezkie, za
> duzo plynu i bedzie zakalec.
>
> Jesli chodzi o moje przepisy na ciasta, to jak najbardziej prosze je
> traktowac jak recepty, co zreszta wierni i tak robia (co nie, Waldek?).

Przepraszam Magdo, ale mnie ubawiłaś... ;-)))
Ja sobie przypomniałam, przepis na ciasto bananowe...
Pyszne... Robiłam już kilka razy... Za każdym razem sie udało.
Tylko dalej nie znam odpowiedzi jakie są te 3 banany...
3 banany mogą ważyć i 3/4 kg i 300g...
Jajka też są małe duże i srednie...
Najważniejsza jest konsystencja i intuicja kulinarna...
Joanna, której działalnosć kulinarna jest zawsze wariacją na temat przepisu.
http://jduszczynska.republika.pl