Re: Nie dziwi nic.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nie dziwi nic.
From: XL <i...@g...pl>
Date: 21 Dec 2018 13:24:36 GMT

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:
> [...]
lom-nowe-francuskie-prawo-zezwala-na-seks-z-dziecmi/
?fbclid=IwAR1NjyINvG17f9aEGnCgUtUOrww46kkTTkJotHf3xh
tZ9rOcYpipb6Dhvzc#

28&id=100007495514813&set=p.2225885007671328&source=
47

> W tradycyjnych społecznościach katolickich wiek zgody był 12 dla dziewcząt
> i 14 dla chłopców, moim zdaniem z nisko. W Niemczech jest 14 dla obu płci,
> w Polsce 15 - są to propozycje rozsądne.

No widzisz. A we Francji możesz z 3-latką (-em). I niech udowadnia, że nie
chciało ?

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974