Re: Nie dziwi nic.

From: silvio balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Nie dziwi nic.
Date: Fri, 21 Dec 2018 18:53:11 +0100

> W tradycyjnych społecznościach katolickich wiek zgody był 12 dla dziewcząt
> i 14 dla chłopców, moim zdaniem z nisko. W Niemczech jest 14 dla obu płci,
> w Polsce 15 - są to propozycje rozsądne.

Cos mi sie zdaje, ze Watykan dopiero przed paru laty zauwazyl problem i
zmienil ustawodawstwo sp. Panstwa Koscielnego na bardziej europejskie,
bo ma inne podejscie do demografii.
A paniom dyskutantkom gratuluje zrodel i podpowiadam bardziej
wiarygodne, tez nie pisane bukwami.

rt.com
pl.sputniknews.com
voiceofeurope.com

Probka:
https://voiceofeurope.com/2018/12/we-need-a-europe-o
f-nation-states-not-a-federal-europe-polish-prime-mi
nister/

>Polski premier Morawiecki wizja zakłada, że francuski prezydent
Macron za federalnej Europy ,,usunięty z pragnienia narodów i oderwane od
rzeczywistości".<
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).