Re: Nie wiem co robic

From: " " <z...@p...onet.pl>
Date: Thu, 19 Oct 2000 08:37:44 +0200
Subject: Re: Nie wiem co robic
Newsgroups: pl.sci.psychologia

m...@p...onet.pl wrote:

> Przwz tydzien ciezko walczylem, staralem przkonac Ja logicznymi argumentami
ze
> nie mozna przekreslac w ten sposob 6 lat zwiazku i wspolnych planow na cale
> zycie.

Logiczne argumenty na nic sie tu zdadza, jest to odwolanie sie do poczucia
odpowiedzialnosci i dlatego:
> W Jej siadomosci powstala bariera nie moge kochac juz czlowieka ktoremu
> zrobilam taka krzywde.

Zastanow sie szczerze, czy nadal ja kochasz, czy zalezy Ci na niej, czy tylko
na tym, co w tym zwiazku jest korzystne tylko dla Ciebie (wybacz brutalnosc).

Jesli faktycznie kochasz JA i masz w sobie sile, zeby jej szczerze wybaczyc
powiedz jej to. Nie mow o rzeczach i sprawach, ktore Was laczyly (to juz
powiedziales), ale o tym, ze jest szansa na to, by wspolnie odnalezc ta
zagubiona milosc i stworzyc razem cos jeszcze lepszego. Nie ukrywaj, ze
zostales przez nia zraniony, ale powiedz, ze jestes w stanie jej trwale
wybaczyc. Nie przypominaj tego co chwile tylko powiedz raz, ale tak, by miala
pewnosc ze jestes szczery.
Przemysl, co sprawilo, ze poczula brak Twojej bliskosci i pamietaj, ze kobiety
koncentruja sie na emocjach a nie na rzeczach i logice. Zapytaj jej, czy to co
w tej kwestii wymysliles odpowiada jej odczuciom - bedzie wtedy wiedziala, ze
zalezy Tobie ma niej. Wtedy rowniez zapytaj o to, co jeszcze przyczynilo sie do
kryzysu Waszego zwiazku - dopiero wtedy ona odpowie szczerze.

Jest jeden problem - jaki jest jej relacja z tamtym.

Pamietaj, staraj sie byc spokojny i daj jej do zrozumienia, ze mimo wszystko
mozesz byc dla niej oparciem.

Powodzenia

Zelig9