Re: Niebezpieczne wkurwienie (na razie dla mnie tylko)

From: "aga" <j...@c...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Niebezpieczne wkurwienie (na razie dla mnie tylko)
Date: 31 May 2006 02:18:26 -0700

Nikt.Nikt napisał(a):
> Witam
>

> Pokrotce przedstawie tlo: Zawsze jak pamietam bylem sam, co jak dzis
> sadze spowodowane bylo lekiem przed bliskoscia z innymi ludzmi a
> kobietami w szczegolnosci. Robilem rozne podejscia do zwiazkow ale bez
> specjalnego powodzenia. W koncu zaczalem spotykac sie z pewna kobieta,
> a po jakims czasie zakochalem sie w niej. Przez kilka miesiecy
> wydawalo sie ze jest OK, ale ona zaczela stopniowao stygnac. Miewala
> problemy ginkologiczne typu infekcje, az w styczniu stwierdzila ze nie
> wyobraza sobie dalszego bycia ze mna wlasnie z tego powodu. Ona
> [...]

Nie jestes odosobniony w swoich emocjach. Niezaleznie co bylo powodem
waszego rozstania, stalo sie to faktem. Musisz sobie odpowiedziec na
pytanie, czy wlasciwie ulokowales swoje uczucia. Czy warto dla niej
cierpiec i o nia walczyc. Co faktycznie wnosi ona do Twojego zycia. Czy
spokoj, stabilizacje, czy cos odwrotnego. Moze ta sytuacja, choc wbrew
Twojej woli,jest dla Ciebie wybawieniem od czegos gorszego.
Chec zemsty poglebi jedynie Twoja frustracje i wyjdziesz na potwora.
Najlepsza metoda na wyladowanie swoich emocji to pisanie listow. Wypisz
wszystko
co chcialbys jej wykrzyczec.Nie wysylaj, tylko przeczytaj je na
nastepny dzien i zniszcz
Zobaczysz jak inna bedzie ocena Twoich emocji, kiedy na to spojrzysz z
dystansu nastepnego dnia. Zajmij swoja goraca glowe czytaniem ksiazek,
szukaniem nowych kontaktow. Odejscie tej kobiety, to nie Twoja
przegrana. Widac, ze Ona wciaz
poszukuje, a Ty chciales stabilnosci. Z Twojego opisu wynika, ze to byl
raczej toksyczny zwiazek. Nie rokowal nadziei na stabilizacje. Choc to
trudne, musisz uruchomic w sobie meski pragmatyzm i ocenic to co Cie
spotkalo z zimnym wyrachowaniem. Teraz tylko Ty sie liczysz. Uszy do
gory i nie pisz, ze jestes "nikt". Bo to nieprawda.
Jezeli Cie to pocieszy to wiedz, ze kazdy ma to zagwarantowane w swoich
doswiadczeniach zyciowych. Bez takich doswiadczen, nie sposob nauczyc
sie zyc.
Pozdrawiam aga