Re: Niebezpieczne wkurwienie (na razie dla mnie tylko)

Data: 2006-06-01 07:31:27
Temat: Re: Niebezpieczne wkurwienie (na razie dla mnie tylko)
Od: "aga" <j...@c...pl>

Flyer napisał(a):
> eMMA; <1...@u...googlegroups.c
om> :

> [...]
> zadanie dla psychologa/psychiatry.

> Sensownie i na dłuższy czas? Zaryzykuję - tak. Można się "na chwilę
> uspokoić" lub znaleźć metodę "fizyczną" [np. liczenie, głodzenie,
> ograniczenie snu, wychładzanie organizmu, zmęcznie fizyczne, skupienie
> na jakiejś czynności - np. chodzeniu w szpilkach ;))] na
> uspokojenie/odwrócenie uwagi/obniżenie zdolności emocjonalnych, ale to
> metody, które po pewnym czasie obracają się przeciwko stosującemu.
>
> Dodatkowo - powiedzmy, że w tej sytuacji przyczyną złości jest
> ambiwalencja, likwidujesz ambiwalencję, likwidujesz problem autora.

Mnie pisanie pomoglo. Tonelam w stercie kartek zapisanych i
niedopisanych.
Gniotlam je ze zloscia i zapelnialam nimi kubel od smieci.Czasami
trwalo to kilka dni.
Czulam sie tak jakbym swoimi zlymi emocjami wypelniala kubel od smieci.

Mimo, ze wciaz mialam nadzieje na sklecenie zwiazku, z kazdym dniem
czulam sie
lzejsza od emocji. W ten sposob zdjelam z piedestalu obiekt mojego
cierpienia.
Przyjelam, ze na rowni jestesmy odpowiedzialni za zaistniala sytuacje.
Pozwolilo mi to lepiej zrozumiec motywacje partnera i swoje.Przestalam
oskarzac.

Zlosc i smutek zamienilam na refleksje.
Poszukiwalam odpowiedzi na pytania w ksiazkach i Biblii. Trwalo to 3
lata, bo czas zwiazku tez byl nie maly.

Dzisiaj jestem silniejsza, bo bardziej swiadoma samej siebie. Moje
uczucia nie wygasly,
ale zmniejszyl sie ich zar.
Dzisiaj z moim bylym chadzam na lody i krotkie spacery. Mamy co
wspominac i o czym
gadac.
Miedzy nami zaistnial spokoj. Laczy nas to co bylo najpiekniejsze z
przeszlosci.

Pozdrawiam aga