Re: Niebezpieczne wkurwienie (na razie dla mnie tylko)

Data: 2006-05-31 13:43:23
Temat: Re: Niebezpieczne wkurwienie (na razie dla mnie tylko)
Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

Nikt.Nikt; <4...@4...com> :

> Co tu jest problemem ?

Problemem jest to, czy przyczyna przez nią zapodana, być może prawdziwa,
jest ta, dla której zerwała z Tobą.

Pytanie - jak długo dziewczyna była w związkach z innymi facetami? Być
może tu tkwi odpowiedź - zaczyna związki, a kiedy zaczynają się
niebezpiecznie dla niej rozwijać, zaczynają jej ciążyć/zagrażać
"stabilności" jej dotychczasowemu trybowi życia samotnej wdowy, to je
zrywa np. obciążając winą partnera. Obciążenie winą partnera jest bardzo
"cwane" - osoba zrywająca staje na pozycji siły, ma świadomość
podejmujmowania decyzji, nie czuje się odrzucona, nie spada jej poczucie
akceptacji, a z drugiej strony łatwo się wtedy bronić, bo odrzucony
odgrywa odpowiednią rolę lub jego zachowanie jest interpretowane wedle
znanego scenariusza.

> Niestety zamiast tego tkwie w samotnosci i wyobrazam sobie jak wybijam
> facetowi zeby i lamie nos, a ja wyzywam od kurew oddajacych sie za
> trawke. Palce swierzbia zeby napisac jej maila pelnego bluzgow i
> ranienia jej itd. Nie zrobilem zadnej z tych rzeczy, nigdy, ale
> technicznie rzecz biorac, jestem w stanie.

Zanim zaczniesz kogoś bić, to zmień postrzeganie tej swojej dziewczyny.

> To jest wlasciwy problem. Kac moralny to najmniejszy klopot w
> przypadku realizacji tych zamierzen. Te uczucia robia krzywde mnie
> samemu i nie wiem jak sie tego pozbyc. Samo pzreczekanie moze nie
> wystarczyc. Doradzcie prosze jak bezpiecznie rozladowac ta bombe. Ja
> chce zyc normalnie, a nie dreczyc sie i robic z siebie durnia. Rozum
> swoje, a pojebane uczucia swoje !!

Poczytaj o zaburzeniach osobowości - może znajdziesz odpowiedni opis
swojej byłej - wtedy będziesz musiał również zaakceptować negatywy
przypisane do opisu.

Flyer
--
gg: 9708346