Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

181. Data: 2010-03-11 14:20:06

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Matko, to co ja tu robię?????
> No co?
> :-PPPP

To co ja. Stroszysz piórka. Najlepiej na irokeza.

Qra

182. Data: 2010-03-11 14:29:30

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-marzec-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Matko, to co ja tu robię?????
> No co?
> :-PPPP

wspieramy cię, wspieramy!

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

183. Data: 2010-03-11 17:11:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 04:57:17 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> To i po zdradzie małżeńskiej się wyspowiada. O co chodzi?
>
> O kolejną racjonalizację?:
> http://www.teologia.pl/m_k/zag06-4g.htm
>
> Stalker

Wiele osób w usenecie, które nie są w KK, zaznaczaly, że nie podlegają pod
kościelne kanony. A jak się ma Twój link do Endera, nie wiem. Bo mnie
nauczac nie musisz.
--

Ikselka.

184. Data: 2010-03-11 17:12:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 13:59:56 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> A Watykan to się niepotrzebnie stresuje. Bo żaden tam Szatan, to tylko
> posuwający się księża.
>
> Qra

Ja to widzę, że najbardziej się stresują osoby, które mało albo wcale nie
mają ze sprawą wspólnego.
--

Ikselka.

185. Data: 2010-03-11 17:15:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 14:00:31 +0100, Paulinka napisał(a):

> Pani weterynarz jest ich wspólną znajomą, mogłoby być zabawnie przy
> składaniu życzeń młodej parze ;>

Paulinko, a bo to świat nie zna takich przypadków? - jeśli od ślubu
meżczyzna zachowa wierność żonie, to raczej nie ma znaczenia, z kim był
przed swoim ślubem z nią.
--

Ikselka.

186. Data: 2010-03-11 17:17:51

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Mar, 18:15, XL <i...@g...pl> wrote:

> Paulinko, a bo to świat nie zna takich przypadków? - jeśli od ślubu
> meżczyzna zachowa wierność żonie, to raczej nie ma znaczenia, z kim był
> przed swoim ślubem z nią.

A jak to jest w przypadku kobiety?

Stalker

187. Data: 2010-03-11 17:19:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 14:07:49 +0100, Maciej Woźniak napisał(a):

> Tak czy inaczej, nie zaszkodzi Ci jak zrozumiesz, że tak samo,
> jak Ty traktujesz zasadę "nadstaw drugi policzek", tak ktoś
> może potraktować, dajmy na to "nie zabijaj"... To normalne.

No i niech traktuje, co mi do tego - tyle że niech pamięta, że zabijanie ma
swoje raczej ustalone i nieodwracalne konsekwencje, w przeciwieństwie do
nadstawiania/cofania policzka w różnych aspektach miłości.
--

Ikselka.

188. Data: 2010-03-11 17:20:13

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Mar, 18:11, XL <i...@g...pl> wrote:

> Wiele osób w usenecie, które nie są w KK, zaznaczaly, że nie podlegają pod
> kościelne kanony. A jak się ma Twój link do Endera, nie wiem.

Czy twoim zdaniem seks przedmałżeński to lekki, a cudzołóstwo to
ciężki grzech?

Stalker

189. Data: 2010-03-11 17:21:23

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 14:11:35 +0100, Ender napisał(a):

> Dobra, co chcesz za to, żeby o mnie i moim otoczeniu już nie pisać?
> Nigdy.

OK, co prawda z własnej inicjatywy, ale JA obiecuję, że ostateczny EOT.
Wszystko zostało z mojje strony powiedziane, kto ma jakieś wątpliwości,
niech je sobie sam rozgryza jak chce.
--

Ikselka.

190. Data: 2010-03-11 17:24:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 14:40:29 +0100, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "czerwony" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości

> Cały kurnik Cię czyta do porannej kawy,

Mam nadzieję, ze mnie nikt do kurnika nie zalicza, bo nie czytam. A i kawy
nie cierpię.
--

Ikselka.

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa