Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

221. Data: 2010-03-11 22:18:44

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Mnie też jest przykro, koguciku. Ale tu się przytula dysfunkcyjnych z
> deficytami.

To ja proszę, żeby mnie trochę posmyrać za uszkiem.

Ewa

222. Data: 2010-03-11 22:20:34

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 23:09:31 +0100, cbnet napisał(a):

> Sorry, ale ty nie wiesz jak to jest kochać kogoś (z wzajemnością)
> pozostając z tą osobą w związku te 10++ lat, bez bzykania się na boku.
> Nie mówiąc już o dzieciach.

Jako że właśnie zamierzam przytulić głowe do poduszki pozwolę sobie tylko
Howgh! i Dokładnie! napisać :-)

Stalker, i idę spać...

223. Data: 2010-03-11 22:20:35

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> w życiu złego spotkało, a rodziców już nie będzie traktować jak ofiaty
> ofiar- lecz jak dawców życia, wspaniałych ludzi, których będzie odtąd po
> prostu kochać- niczego nie oglądając w zamian, ciesząc się samym
> dawaniem miłości.
> I abyś doszedł na 3 poziom tej trudnej gry jeszcze za ich życia- tego Ci
> życzę...

Tego samego będziesz życzył Alicji T. i jej córce?

Ewa

224. Data: 2010-03-11 22:20:51

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-11 23:18, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Nie wiem, czy smyra, ale mnie urzekło:
http://www.youtube.com/watch?v=Ab0BJc8cWTo

Qra

225. Data: 2010-03-11 22:20:57

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No cóż, jeśli faktycznie uważasz,
> że twoja miłość to nie jest tylko modne słowo,
> przydatne na potrzeby tej dyskusji, synonim obowiązków i zobowiązań,
> których się podjąłeś,
> usprawiedliwienie i uzasadnienie twojego obecnego życia
> i pogodzenie się z wyborami które dokonałeś i ich konsekwencjami,
> to moje gratulacje,
> ponieważ faktycznie udowodnić tego nikomu już nie zdołasz,
> nawet sobie ;-)

A na czym Ty zamierzasz oprzeć swój związek? Na rozsądku, wygodzie, na
niewchodzeniu sobie w drogę? Dlaczego Twój związek jest bardziej
wartościowy od tych opartych na miłości i przyjaźni?

--

Paulinka

226. Data: 2010-03-11 22:21:59

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 22:54:28 +0100, Ender napisał(a):

> Jesteś po prostu nią zauroczony.
> I nie chcę ci tego odbierać.

I Medeą :-) //w co ona biedulka nie może uwierzyć

--

Ikselka.

227. Data: 2010-03-11 22:23:29

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> mój ojciec obraża się, jak nie chce mówić do niego "tatuniu" to jest to dla
> mnie jakaś kosmiczna abstrakcja :)

Ludzie to jednak dziwne som. Mój teść zabronił kiedyś swojemu synowi
mówić do niego per tata, bo to takie dziecinne.
Skąd to się bierze?

A ja do mojego zawsze tylko tata, tatko itd, mimo że nigdy na ten temat
się nie umawialiśmy.

Ewa

228. Data: 2010-03-11 22:27:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojej! Może jakoś źle to zabrzmiało...

Owszem, w istocie na pewno jestem zauroczony Paulinką.
Urocza kobieta.
Powaga. ;)

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hnbqdg$hp1$13@node2.news.atman.pl...

Teraz to już doprawdy przesadziłeś! Nie jestem urocza, spolegliwa,
łagodna, zawsze krok z tyłu za mężczyzną? ;)

229. Data: 2010-03-11 22:28:32

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> Skąd to się bierze?
>
> A ja do mojego zawsze tylko tata, tatko itd, mimo że nigdy na ten temat

Moja teściowa chciała, żebym do niej mówiła per mamusiu. Odpowiedziałam,
ze do mojej mamy mówię z uczuciem 'matulu', a z nią czułabym się
komfortowo na 'niech mama'. Tak pozostało i chyba dla wszystkich dobrze,
przynajmniej jest szczerze i nikt się nie wysila.

--

Paulinka

230. Data: 2010-03-11 22:33:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Mar 2010 23:16:03 +0100, Ender napisał(a):

> [...]
> to moje gratulacje,
> ponieważ faktycznie udowodnić tego nikomu już nie zdołasz,

A cóż toto powyżej za bzdury wymysla, co to ja niby o miłości małżeńskiej
pisałam :-)
--

Ikselka.

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa