Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

341. Data: 2010-03-12 12:59:06

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie tren R <t...@n...sieciowy> tak oto plecie:

> Dnia 12-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> ha! a jak się ich z domu wypieprzy, to oknami wejdą?!

Można zaryglować. Ale jeszcze nie sprawdzałam, czy wystarczy tylko to, czy
trzeba jeszcze światła pogasić a samemu pod stołem się schować.

> rozumiem teraz vilar. przebiegła bestia, nie ma co!

Tak, po głębszym zastanowieniu stwierdzam, że Twoja metafora ze sznurkiem
lepsza. I puścić ten sznurek najlepiej, jak wicher ogromny duje.

Qra

342. Data: 2010-03-12 13:02:45

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> Wiem, że żartujesz, ale to już któryś raz pokazujesz, że dzieci kojarzą Ci
> się głównie z "tyrą". Może od tej strony ugryźć problem? ;)

A chcesz sobie coś pogryźć? To masz: "nie lubię dzieci".

Qra

343. Data: 2010-03-12 13:04:55

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Mówisz- i masz. Na mocy ustawy z VII 1981 o kontroli publikacji i
> widowisk zabraniam Ci dziś, Qro bycia gderliwą:-)

Ty to wiesz, co mi możesz zrobić.

Qra

344. Data: 2010-03-12 13:05:12

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> A nawet do polubienia.
> Nie zawsze jest oczywiście różowo.

> Czy to nie jest trochę podobne do pytania Endera o to, co będzie miał z
> wierności?

Bo, zmieniając temat, Ender mówi czesto co najmniej niegłupio.
Obwąchuje różne tematy.
Czasami mam wrażenie, że mówicie dokładnie o tym samym, tylko patrząc na
"problem" z dwóch różnych stron i posługując się odmiennymi słownikami.
I stara się być uczciwy (przynajmniej takie mam wrażenie).

Albo druga mozliwość - bełta, żeby sobie dorobić usprawiedliwienie do
różnych ciągotek.

Nie znamy go, ani jego życia....

Czasami mam wrażenie, że jest grzecznym chłopcem, obracającycm się w
środowisku, w którym rzeczy, które my/ja robiłam w zyciu by nie przeszły. A
są co najmniej normalne :-))))

Co do Dar/Cena
- to z książki "Dar" Patricka O'Leary. Bardzo sympatyczna i NLPowa
książeczka.
- mnie ta zależność pozwala czasami ruszyć pupę, jak strasznie nie chce mi
się płacić jakiejś ceny... ale obietnica istnienia czegoś za coś działa
jednak jak marchewka.

I jeszcze jedno.....
Zobacz....Ktoś postępuje inaczej niż stado (tu: nie ma dzieci), pojawiają
się naturalne pytania: Dlaczego? Z jakiego powodu?. I to jest naturalne i
OK.
Ale dorabianie drugiego dna uważam już za przesadę :-).

> Trudno się tego domyślić - chyba trzeba uwierzyć. Przekombinowanie jest
> chyba wrogiem szczęścia. A czas kobiety w tym względzie jest krótki
> niestety.
I to jest normalnie świnstwo.

> Ewa

MK

345. Data: 2010-03-12 13:06:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Jak to? To gdzie trzymasz aparaturę, jak nie w kuchni?
> :-)

Nie mam tak dużej kuchni, jak Ty, Chironie. Poza tym wolę mieć bliżej
siebie, by patrzeć i podziwiać, więc stoi w sypialni, koło łóżka i
komputera. Zamiast lustra.

Qra

346. Data: 2010-03-12 13:06:34

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie medea <X...@p...fm> tak oto plecie:

> A chcesz sobie coś pogryźć? To masz: "nie lubię dzieci".
>
> Qra
Ale mówisz w swoim imieniu, czy prowokujesz?

MK

347. Data: 2010-03-12 13:07:16

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-marzec-10, Vilar wlazł między psychopatów i wykrakał:

i zus przetrwamy!

--

komuś tu psycha klęka, a ja się zaraz dowiem komu.

348. Data: 2010-03-12 13:08:18

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smutnego dziecka - jak z taką osobą przyjemnie spędzać razem czas ?
> Masz tu, trener pisał:
> wzbudzając we mnie poczucie winy? cos na zasadzie szantażu -
> "jak będziesz chodził do kościółka, wszystko się ułoży".
> każde życzenia opłatkowe, są z jej strony życzeniami, które są de
> facto skierowane do niej - "życzę ci abyś się zmienił".<<
>
> Wiec - technicznie - jaki masz pomysł na to, by święta przebiegały
> w duchu towarzysko-religijnego spotkania, a nie rodzinnego
> rytuału głaskania granatu grozącego uwolnieniem niewyczerpanych
"Rodzinny Rytuał Głaskania Granatu..... bardzo mi sie podoba. Bardzo!

MK

349. Data: 2010-03-12 13:09:30

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-marzec-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Strasznie chronisz tego swojego ojca. A on przecież też miał/ma wpływ na
> całą sytuację.

chronię? nie, on jest po prostu bardziej zdroworozsądkowy.

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

350. Data: 2010-03-12 13:10:37

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Dokładnie tak!
> Szok, ze ktoś w ogóle mógł pomyśleć w ten sposób!
> Normalnie szacunek dla twojego rozsądku. Powaga.
> ENder

Pimpuś, bo fakty są takie: to Tobie i Twojej TZ musi smakować.
A nam?
Hak nam w smak.....

:-)

MK

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa