Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

791. Data: 2010-03-17 12:53:06

Temat: Re: Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 12:10:34 +0100, Stalker napisał(a):

> A lampą po oczach to już po tym jak się je zimną wodą obleje?
> Czy najpierw wirówka? Bo rozumiem, że bijemy na końcu?
>
> Wybacz ale te twoje sposoby (a zwłaszcza ich opis) są tak idiotyczne, że
> nawet się nie nadaja na normalny komentarz

Gdzie nie ma wyważonego odbioru, tam lepiej nie silić się na komentarze.

> Nie trzeba. A przynajmniej nie zawsze...
>
> Stalker, zresztą chyba za bardzo szafujesz słowem histeria

Nie. Omawiane objawy, których brak u normalnych dzieci, to histeria.

> (bo wtedy
> łatwiej usparwiedliwić przemoc wobec dziecka)

Gdzie widzisz przemoc?
--

Ikselka.

792. Data: 2010-03-17 12:55:09

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twój opis jest tendencyjny, lekko naciągniety i niekompletny.

Twój opis jest trochę jak reklama: niby coś w tym jest, ale...
Nie zauważasz wad takiego podejścia?

Tak jak już pisałem Marchewce, sądzę, że może to być podejście,
które w pewnych szczególnych sytuacjach powiedzmy rodzinnych
jest atrakcyjna w roli niejako "najmniejszego zła".
Albo np w warunkach domu dziecka - w zasadzie rewelacja.

Problem polega na tym, że jest to nadal pewne zło. :)

Niestety o tym już nie napisałeś i dlatego uważam, że to nie jest
zbyt rzetelny (pełny, bezstronny...) opis z punktu widzenia wiedzy
psychologicznej.

Nie mówiąc już o tym, ze istnieją dużo lepsze metody podejścia
do histerii dziecięcej, czym notabene dawno temu miałem również
okazję olsnić się wręcz na jakiejś stronie www.
Niemniej tego ostatniego nie śmiałbym już oczekiwać od ciebie, redi. ;)

Reasumując: ta twoja metoda jest realnie dosyć paskudna,
choć wydaje się mniej paskudna od dyskredytowania "niedobrych"
reakcji emocjonalnych dziecka czynnie - jawnie lub poprzez manipulację.

Generalnie: im dziecko częściej głośno się śmieje tym lepiej, redi.
Tym lepiej.
Miej to po prostu na uwadze i powinno być OK. ;)

--
CB

Użytkownik "zażółcony" <z...@g...on.pl> napisał w wiadomości

Czuję pewien obszar 'zgody' w stosunku do tego, co piszesz, a co np.
określiłeś jako "chciałbym aby tak było" - ma to sens, jeśli rozumieć to
tak:
"nie zawsze udaje mi się z dziecimi postąpić tak, jakbym chciał, żeby było
jak najlepiej".
[...]

793. Data: 2010-03-17 12:55:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 12:22:02 +0100, Panslavista napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Podręczne źródło bodźców to zdrowy klaps. Odpowiednio zastosowane daje
> błyskawiczny rezultat.

Alez oczywiście! - innym pozostaje potępienie go i stanie nad rzucajacym
się po betonie dzieckiem, byleby tylko nie byc oskarżonym o przemoc
fizyczną...
--

Ikselka.

794. Data: 2010-03-17 12:55:37

Od: zażółcony <z...@g...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak tyko właśnie ten brak lekkości mi trochę wpadł w oko ... ;)
> No przecież, że Cię nie będę zamęczał ;)
> Kobietę w moim wieku do zamęczania mam w domu ;)
> Wolę pomęczyć Endera ;)
Cholera, w każdym zdaniu emotka ... Denerwują mnie tacy infantylni ludzie

;)

795. Data: 2010-03-17 12:57:46

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Ponieważ widzisz tylko to, co pozwalają Ci Twoje ograniczenia.

Zaczynam chyba rozumiec, co sie kryje pod tymi "ograniczeniami"... Ze
nie zdecydowalabym sie na tekie postepowanie wobec swojego partnera, jak
Ty wobec swojej TŻ, tak? Tyle, ze jak to widze w kategoriach zalet. To
mnie nie ogranicza, bo wcale nie mam zamiaru penetrowac (;-)) takich
zakresow, jak Ty. Choc mam wolna wole, by tak robic. Nie ogranicza mnie
np. KK.

> U niektórych udaje się pomóc im wyjrzeć poza nie
> i to jest dla nich wtedy zupełnie inny świat.
> Ale generalnie nie jest lekko go dostrzec
> i wymaga sporo pracy, żeby go komuś pokazać.

Wiem, o czym piszesz. Ze fajnie jest miec kochanke. To ta metafora okna?
Tylko, ze innym moze nie byc ono potrzebne po prostu.

> W dodatku nie ma gwarancji, czy ten ktoś jest w ogóle do tego zdolny
> nawet pomimo jego najszczerszych chęci ;-)

To po co pomagac im zobaczyc inny swiat?
I.

796. Data: 2010-03-17 13:00:15

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:hnqifv$rfk$1@inews.gazeta.pl...

> Tak tyko właśnie ten brak lekkości mi trochę wpadł w oko ... ;)

Brak lekkosci w tamtej wypowiedzi?

> No przecież, że Cię nie będę zamęczał ;)
> Kobietę w moim wieku do zamęczania mam w domu ;)

Znaczy, ze Tys tez w srednim jest wieku? ;-)
I.

797. Data: 2010-03-17 13:00:22

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alez oczywiście! - innym pozostaje potępienie go i stanie nad rzucajacym
> się po betonie dzieckiem, byleby tylko nie byc oskarżonym o przemoc
> fizyczną...

Ale bunt to nie jest tylko rzucania się po betonie. Bunt to jest sprzeciw
dziecka, wyrażany w różny sposób. Za każdym razem byś to dziecko
pacyfikowała? Nie nauczysz go radzenia sobie z emocjami? Jak dziecko chce
się pobuntować siedząc sobie na chodniku (vide fotka od medei, zreszta moje
tez tak sobie siadały) to niech sobie siedzi. Należy przeczekać. A nie od
razu uciekac się do metod przez Ciebie opisanych.

Sylwia

798. Data: 2010-03-17 13:02:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Mar 2010 12:31:09 +0100, Ender napisał(a):

> Skończ wiec rżnąć nierozgarniętą i jak masz ochotę,
> to poruszaj się w obszarach, które pozwolą ci przynajmniej na jakieś
> nieodległe

Przeczytałam "niepodległe". Tak chyba rzeczywiście brzmiałoby lepiej...

> wnioski czy przemyślenia.

J.w.

--

Ikselka.

799. Data: 2010-03-17 13:05:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale co ci _znowu_ przeszkadza?
Moje odpowiedzi na twoje debilne pytania?

Nie chcesz ich ~poznać to ich nie zadawaj.
Taaaa.... zbyt proste, wyobrażam sobie. ;)

--
CB

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hnqin0$rfk$3@inews.gazeta.pl...

Czy naprawde nie widac, ze wiekszosc moich pytan tutaj, to ironia?
Z ktorej nie trzeba sie tlumaczyc.

800. Data: 2010-03-17 13:06:50

Od: zażółcony <z...@g...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Generalnie: im dziecko częściej głośno się śmieje tym lepiej, redi.
> Tym lepiej.
> Miej to po prostu na uwadze i powinno być OK. ;)
No zgodzę się, zgodzę ...
Ale wiesz - życie.
Sam byłem poddany pewnemu konkretnemu 'treningowi'
ubijającemu emocje, więc muszę pracować nad tym, żeby
samemu nie być zimnym ponurakiem.

Tak się zastanawiam ...
Nie przypominam sobie, by moi rodzice się z czegoś razem śmiali.
Moje dzieciaki mają o tyle lepiej, że wiedzą, co to szalone tańce
całej rodzinki w ciasnej kuchni w rytm przypadkowej muzyki
w TV. Jest jakby znacznie lepiej. Moja małżonka czasem to
'lepiej' ocenia inaczej, ma inaczej ustawione 'linie bazowe'
do których się porównuje.

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa