Re: Niedogotowany ryż - co z nim zrobić?

Data: 2003-10-30 10:41:53
Temat: Re: Niedogotowany ryż - co z nim zrobić?
Od: "waldek" <x...@o...pl>

=======
Tą papkę możesz zużyć do gołąbków.
A generalnie, to widać, że masz dwie lewe ręce do gotowania (tak jak moja
żona :-) i jedyny ryż za jaki powinnaś się zabierać to "paraboiled", który
się nie klei, nawet jak go przetrzymasz na ogniu za długo. Można kupić taki
ryż w hiperach, w cenie niewiele wyższej od zwykłego.

Natomiast zwykły ryż po wchłonięciu wody powinnaś wstawić do piekarnika na
120C na ok. 15-20 minut. Wtedy na pewno dojdzie. Jeżeli będzie dobrze
wypłukany i w dobrym gatunku, to wyjdzie na sypko.

waldek
=======