Re: Niektóre kobiety mają pizdy...

From: Fragi <s...@o...pl>
Subject: Re: Niektóre kobiety mają pizdy...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 23 May 2015 18:34:37 +0200

Dnia Sat, 23 May 2015 08:10:06 -0700 (PDT), Penetrator napisał(a):

> ...zamiast mózgu. Zauważyliście?
> Bo jak manipulują nimi katolicko-prawicowe media?
> 6-iu studentów, podpuszczonych lub nawet w łapę biorą lub inne korzyści
> protestuje przeciwko.. powiedzmy homo. Byli SBcy pracujący obecnie dla
> kleru, bo to specjaliści z tzw" ministerstwa prawdy" . Zaraz walą
> artykuł" Studenci w polsce przeciwko homolobby, zdrowa reakcja młodzieży
> polskiej"
> Ikselka zachwycona zaraz wklei, a glob zaraz szuka kto to taki idiota i
> wychodzi, że jakieś paru debili i ani studenci ani młodzież tylko kilku
> [...]
O, to jest właśnie Twój szczyt. Szczyt kultury. W której klasie podstawówki
Cię tego uczyli, Robercie Pawłowski?

> gdy wszyscy wiemy że prawica jest ostro
> homofobicznie zaburzona, wkleja że geje popierają właściwie stryczek i
> getta, bo takie wypowiedzi mamy u Pisu aparadczyków kleru. I mi wkleja
> jakieś dziwnej treści posty i gazety, gdzie ewidentnie widać palec SBka,
> który chce za pomocą paru znowu idiotów, wmówić że geje kochają PIS i
> ich homofobie.

Ja piernicze, Ty rzeczywiscie masz problemy z odczywtywaniem i rozumieniem
podstawowych treści :) Przecież ten drugi link z Polityki (art. autorstwa
G. Rzeczkowskiego) jest odzwierciedleniem Twoich poglądów! No, ale jak ktoś
czytać nie umie i nie wie, co to _ironia_, to nikt ani nic tu już nie
pomoże. Ale jaja, ja myślałam, że Ty masz jednak troszkę większe
możliwości... żtp poznawcze, ale się myliłam :) Teraz mnie już nie bawisz,
a... załamujesz. I ciesz się, że ja nie z tych, co ubliżają...

M.