Re: Niektóre kobiety mają pizdy...

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 23 May 2015 10:13:41 -0700 (PDT)
Subject: Re: Niektóre kobiety mają pizdy...
From: Penetrator <r...@g...com>

Pszemol
"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
news:55608115$0$27528$65785112@news.neostrada.pl...

> Może w USA- tu nie. Dlaczego u was tak jest? Czy ja wiem?
> Może efekt spedalenia społeczeństwa?
> U nas tak daleko jeszcze postępactwo się nie posunęło

Jakiego spedalenia??? Obsesję masz jakąś?
Wszędzie tych pedałów widzisz dookoła siebie?
Człowieku - homoseksualni to mały procent w społeczeństwie.
Przestań się już wygłupiać z tymi obsesjami.

No dobrze napisze łagodniej, pizdeczka zamiast mózgu. Ty jesteś w stanie pomyśleć w
tej pizdeczce logicznie, że nie głosuje się na oprawców i że niby-geje, przekonujące
do programu Dudy, to biuro pisu, który chce skusić ten elektorat?