Re: Niemcy - imigranci z Afryki PRACUJĄ!

From: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Niemcy - imigranci z Afryki PRACUJĄ!
Date: Sun, 23 Dec 2018 14:14:45 +0100

Am 22.12.18 um 17:43 schrieb XL:

> Narcyz.

Mialem kolege Narcyza. Rzadkie imie.
Ad rem. Jesli towarzystwo czytajace i piszace liczy 2-5 osob, a z tego
jedna jest z Niemiec, wiec chyba dla niej ten news, bo kogo innego
interesuja Niemcy? Wiadomo, ze tam jest zle, niebezpiecznie, groza
secesje, recesje i reparacje czyli trzymac sie od nich jak najdalej.

Choc patrzac na rozne grupy to nie moge wyjsc w podziwu nad aktywnoscia
wielu uczestnikow. To material co najmniej na setki magisteriow, jesli
nie doktoratow, a moze i habilitacji. Ilu wariatow, trolli, nawiedzonych
mozna tam spotkac, dziwakow, ktorzy spedzaja cale dni na czytaniu i
pisaniu, a nikt ich nie czyta, malo kto rozumie. A jesli dostaja za to
pieniadz, to po cholere, bo odbiorcow niet?

Przypomina sie slynny ojciec McKenzie:

>Father McKenzie
Writing the words of a sermon that no-one will hear
No-one comes near
Look at him working
Darning his socks in the night when there's nobody there
What does he care

(...)
Father McKenzie
Wiping the dirt from his hands as he walks from the grave
No-one was saved<

--
saluto
Silvio Balconetti