Niemcy robią zapasy.

241. Data: 2016-12-06 17:32:48

Temat: Re: Niemcy robią zapasy.
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan napisał:

> W moim pobliżu jest 6 słownie 6 sklepów wielkopowierzchniowych (hi, hi).
> Jak ogłaszają promocje to nawet się nie wybieram, Armageddon + Dolina
> Gehenny to pikuś. Ale wszyscy się przyzwyczaili, nawet TV rzadko
> przyjeżdża :)

Choć pewnie inaczej definiujemy "w pobliżu" (ja raczej pieszo do
sklepu nie mam jak), to koło mnie samych Biedronek jest pięć.
A inne też są. W lidlu bywam rzadko, ale ostatnio byłem. Normalnie
wszystko wyglądało. Potem z internetu się dowiedziałem, że w tym
dniu była jakaś promocja -- można było nakupić cały wózek towaru,
jak zapas na wojnę, wyładować, zostawić opakowania, iść z nimi do
kasy, a tam zwracali wszystkie wydane pieniądze. A tu nic -- ludzie
brali co im potrzebne, płacili, wychodzili, jechali do domu. Nuda.
Widać okolica obfita w takie gapy, jak ja na przykład. Normalnie
głupie te ludzie -- nawet jak darmo dają, to nie biorą. Polska nie
jest jednolitym krajem, nie wszędzie jest tak samo, ludzie nie zawsze
tacy sami. Nie wszyscy jednakowo zapobiegliwi.

> Myślę, że właśnie tam powinni stanąć przedstawiciele ZUS- i Lekarskich
> Komisji Orzekających - cudownych ozdrowień co niemiara...

Wcześniej warto wejrzeć w środowisko sędziowsko-trybunalskie. Tam
się załoga jakaś taka chorowita ostatnio zrobiła. Nieszczepina może.

Jarek

PS
W poniedziałek była w okolicach niemal całodobowa rozległa awaria
sieci energetycznej. Od nocy gdzieś do godziny dwudziestej. Nikt
sklepów nie rabował (ale my tu też niewrażliwi na szkodliwe akcje
propagandowe).

--
Pies mnie ugryzł od sąsiada
Bo pogłaskać chciałem gada

242. Data: 2016-12-06 18:09:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Dec 2016 15:54:19 +0100, stefan napisał(a):

> Czy pani Majewska podaje takie dane

Przeczytaj sobie.

243. Data: 2016-12-06 18:10:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Dec 2016 16:05:34 +0100, stefan napisał(a):

> [...]
> leczeniu. Tzw syberyjski syf był cholernie odporny (no bo radziecki!!!).
> Po kilku latach znaleźli kombinację leków ale wieść gminna niesie, że u
> Tunguzów nad Bajkałem jest już nowa odmiana (o lekoodpornej gruźlicy nie
> wspomnę)
> Jak w 75 jechałem do Mongolii - zaliczyłem komplet szpryc razem równe
> 13!!! TRZYNASCIE!!! Łącznie z żółtą febrą która w Mongolii nie
> występuje. Ale w Instytucie Chorób Tropikalnych w Gdyni nie było zmiłuj
> się - ramię, pośladek, drugie ramię, drugi półd... A potem gorączka,

Miło, że rozumiesz, o czym piszę.

244. Data: 2016-12-06 23:18:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wcześniej warto wejrzeć w środowisko sędziowsko-trybunalskie. Tam
> się załoga jakaś taka chorowita ostatnio zrobiła. Nieszczepina może.

Lepiej w prokuratorskie. Epidemia amnezji :>

> [...]
> sieci energetycznej. Od nocy gdzieś do godziny dwudziestej. Nikt
> sklepów nie rabował (ale my tu też niewrażliwi na szkodliwe akcje

Po co zaraz "akcje", kiedy wystarczy brak prądu przy trzydziestu stopniach
poniżej/powyżej zera. Choćby.

I szczerze polecam ku refleksji:
https://www.google.pl/amp/wiadomosci.onet.pl/tylko-w
-onecie/co-prad-plynacy-z-naszego-gniazdka-ma-wspoln
ego-ze-szczytem-nato/8z001m.amp

--
XL

245. Data: 2016-12-06 23:25:19

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Lepiej w prokuratorskie. Epidemia amnezji :>

no. Ziobro zapomniał czego się uczył na pierwszym roku.

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

246. Data: 2016-12-06 23:56:24

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.12.2016 o 23:25, masti pisze:

> no. Ziobro zapomniał czego się uczył na pierwszym roku.

A Piotrowicz - co robił 30 lat temu.

Ewa

247. Data: 2016-12-07 10:15:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> A Piotrowicz - co robił 30 lat temu.

Amnezja ta jest bardziej lokalna :->
https://m.youtube.com/watch?v=o_4QFepyg2M

--
XL

248. Data: 2016-12-07 10:38:51

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> A Piotrowicz - co robił 30 lat temu.

A niechby se tam robił co chciał. Wszyscy już by mu to dawno zapomnieli,
gdyby nie jego obecni kumple, którzy jego rękammi chcą robić swoją brudną
robotę. Nam z p.Stefanem o co innego chodziło. Nie epidemie, nie amnezje,
tylko wyłudzanie zwolnień lekarskich i niechęć do swojej roboty. Rzecz
dla ZUS-u, nie dla lekarzy.

Jarek

--
A jutro rano trzeba wstać
W ubezpieczalni, psia go mać,

249. Data: 2016-12-07 12:47:08

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Amnezja ta jest bardziej lokalna :->
> https://m.youtube.com/watch?v=o_4QFepyg2M

mówisz, że zapomniała, że to była katastrofa?
bo jak zamach to musi oddać całe odszkodowanie :)

--
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

250. Data: 2016-12-09 10:43:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

masti <g...@t...hell> wrote:

> mówisz, że zapomniała, że to była katastrofa?

Mówisz, że dzieciaci członkowie PO oraz jej dzieciaci wyborcy zgodnie ze
swymi przedwyborczymi hasłami konsekwentnie i grupowo odmówili pobierania
"niemożliwego" 500 co miesiąc aż do czasu pełnoletności swych dzieci? :-O

> bo jak zamach to musi oddać całe odszkodowanie :)

Na pewno ubezpieczyciel odzyska pieniądze bez problemu. Bo chyba nie chodzi
ci o wypłacane odszkodowania ze Skarbu Państwa, no skąd. W końcu zginęli
funkcjonariusze państwowi będący na posterunku pracy i w czasie pracy, a
nie na prywatnej wycieczce krajoznawczej.

Noooooooo, ale na pewno gdy PO i kodziarze z POmocą Niemców wypędzą
wreszcie z Polski paskudny PiS, co to POmimo protestów i łez wciska im siłą
do kieszeni "niemożliwe" 500 zł co miesiąc, ww. grupa POparcia jak jeden
mąż odda PObrane pieniądze za okres rządów PiS. A z uwagi na przewidywany
dłuuuuuugi (he he) okres PObierania i liczbę PObierających mogą to być już
wtedy kwoty setki razy przewyższające te marne parę mln zł w
odszkodowaniach dla rodzin ofiar ze Smoleńska...
Jak myślisz?
--
XL

Moje pożyteczne fobie...
Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Co zamiast pracowitego rogala na 11 listopada?
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_50
Amazon India Coupons