Re: No i brakło na siatki.

Subject: Re: No i brakło na siatki.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Izaura <d...@d...net>
Date: Tue, 19 May 2020 01:49:12 +0200

On 2020-05-19 00:55, XL wrote:
> [...]
cia-pozostal-zatwardzialym-kawalerem-o-jego-niespeln
ionej-milosci-zony-pilsudskiego-innych-kontaktach-z-
plcia-przeciwna/

owa-kobieta-o-ktora-rywalizowali-jozef-pilsudski-i-r
oman-dmowski/

> [...]
> się. Mizoginizm obserwuje się także u mężczyzn, którzy mieli złe
> doświadczenia z kobietami, zostali odrzuceni przez kobiety, które kochali,
> a nawet u takich, którzy obawiają się (z różnych powodów) spłodzenia
> potomstwa.
> Przynajmniej dwa z tych powodów można przypisać Dmowskiemu - odrzucenie
> przez ukochaną kobietę oraz lęk przed genetycznym obciążeniem potomstwa
> chorobą psychiczną.
> https://niezlomni.com/dlaczego-roman-dmowski-do-konc
a-zycia-pozostal-zatwardzialym-kawalerem-o-jego-nies
pelnionej-milosci-do-zony-pilsudskiego-i-innych-kont
aktach-z-plcia-przeciwna-kobiety-tu-w-paryzu-okropni
e-s/

No pacz Pani... a ja myslalem, ze mizogin to to samo co gey!

//i nawet na onecie leczom... :)
https://www.medonet.pl/zdrowie,mizoginizm---przyczyn
y--objawy--leczenie,artykul,1728822.html