Re: No i co ja zawsze mam racje.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 28 Jul 2014 12:08:28 -0700 (PDT)
Subject: Re: No i co ja zawsze mam racje.
From: l...@g...com

użytkownik glob napisał:
> Nowatorska teoria psychologiczna, rany od momentu pisania na grupach o tej
wieloosobowości pisałem, bez żadnych podręczników, a nawet von Braun mnie nie
przekonał że to zaburzenie. Postawiono mi taką diagnozę, bo się ciągle zmieniałem
przed psychologiem, celowo, opisałem test na osobowość wszystkimi możliwymi
osobowościami co mi przyszły do głowy i diagnoza: dysocjacyjne zaburzenie tożsamości,
czyli wieloosobowość.

Z pol roku temu napisalem ci, ze napierdzielasz z min 3 nickow, to nie wierzyles.