Re: Nowa Karta Parkingowa

From: "Zbig Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Nowa Karta Parkingowa
Date: Mon, 3 Jun 2002 08:53:39 +0200

Użytkownik "my voice" <a...@a...invalid> napisał w wiadomości
news:Xns9221EAABC7075549363js@193.110.120.9...
> N 02 cze 2002 21:20:41 W wiadomości
zeszow.tpsa.pl
> Tomek-Tw. napisał(a):
> [cut]
>
> Hmmm... a co w przypadku niewidomych / niesłyszących właścicieli
> samochodów? Czy w obliczu aktualnych przepisów legitymacja im się nie
> należy?
A jakże należy się oczywiście, jednakże po spełnieniu warunków, które
szczegółowo opisuje Tomek.
Zgodnie z rozporządzeniem karta wydawana jest na nazwisko ON i jeśli ON nie
może sama prowadzić samochodu, to na drugiej stronie karty parkingowej
zaznaczają, że karta potwierdza uprawnienia osoby-kierowcy przewożącej ON,
przy czym ta ostatnia może być za każdym razem inna, bo karta "przywiązana"
jest do ON, a nie ma w niej określenia dotyczącego pojazdu i kierowcy.

Ja spełniłem wszystkie warunki wstępne, o których pisze Tomek i czekam na
łaskawe zaproszenie przez Powiatową Komisję d/s Orzekania już 3 miesiące, a
tydzień temu dzwoniłem do nich i uprzejma Pani powiedziała mi, że niestety,
ale nie ma mnie na liście tych, którzy będą "obrabiani" 5 czerwca. W
Szczecinie podobno jest ok. 3 tysięcy wniosków, bo inne powiaty nie
powoływały własnych Komisji, lecz zleciły załatwianie spraw orzekania
Komisji szczecińskiej. Efekt jest taki, że Komisja z cała pewnością "nie
wyrobi się" w terminie przewidzianym przepisami.

Za chwilę będę znowu dzwonił do pani z obsługi Komisji i mam nadzieję, że
wykaże jednak cierpliwość i nie zbeszta mnie, bo takich telefonów mają
codziennie bez liku.
Właśnie ciekawy jestem jak potraktują mnie Niemcy kiedy mnie "dorwą", bo
prawie codziennie jeżdżę ze Świnoujścia do Term Bałtyckich na rehabilitację
w ich basenach (3 godziny masaży wodnych w dowolnych konfiguracjach...).
Pozdrawiam

Zbig A Gintowt

03.06 Zbig Andrzej Gintowt
03.06 RS/Szymon
03.06 Frank
03.06 grzess
03.06 Tomek-Tw.
03.06 Tomasz Gumny
03.06 grzess
04.06 Tomasz Gumny
04.06 Tomek-Tw.
04.06 grzess
05.06 Anna Jankowska
05.06 grzess
06.06 Anna Jankowska
06.06 Zbig Andrzej Gintowt
06.06 grzess
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla