Re: O konwencjonalnej medycynie krytycznie

From: tomek wilicki <t...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: O konwencjonalnej medycynie krytycznie
Date: Sat, 03 Nov 2007 13:58:01 +0100
<812n4l5c4lph$.dlg@always.coca.cola> <fgaso4$715$1@atlantis.news.tpi.pl>
<1udftcr1m5k8x$.dlg@always.coca.cola> <fgb1db$lg3$1@nemesis.news.tpi.pl>
<b...@a...coca.cola> <fgb6cl$7cu$1@atlantis.news.tpi.pl>
<1...@a...coca.cola> <fgcbm7$hvt$1@atlantis.news.tpi.pl>
<c03wxy0khq4b$.dlg@always.coca.cola> <fgdgnt$3jr$1@nemesis.news.tpi.pl>
<9kkjajlglnsf$.dlg@always.coca.cola> <fgfeno$hmc$1@nemesis.news.tpi.pl>
<rrcp9yybn6bo$.dlg@always.coca.cola> <fgga89$k0c$1@nemesis.news.tpi.pl>
<1...@a...coca.cola>

Marek Bieniek wrote:

> Ależ oczywiście, że się da.
>
> Ja na przykład znam osobiście człowieka, który paląc zielsko zniszczył
> swoją rodzinę i wegetuje od skręta do skręta. Kiedy jest trzeźwy, to
> gada się z nim niemal tak samo, jak z trzeźwym typowym menelem - fakt,
> gość nieco mniej śmierdzi. Jeśli to ma być argument na rzecz marihuany,
> to sorry, ale jakoś mnie nie przekonuje.

nie gadaj? Łapie swojego synka za nogi i stuka jego głową o podłogę, jak to
robi sąsiad alkoholik?

Porozmawiaj może z dziećmi alkoholików, potem z rodziną tego palacza - i
przestań pieprzyć że to to samo.

> Od rekreacyjnego użycia raz na jakiś czas do alkoholizmu / narkomanii
> droga jest różnie daleka, ale jakaś jest. Szermowałeś wziątymi z sufitu
> danymi szacunkowymi co do tego jaki procent populacji pali, czy też
> kiedyś palił zielsko - no to porównaj to danymi szacunkowymi tego, jaki
> odsetek populacji pije, lub pił kiedykolwiek alkohol.

zbliżony. Problem jest taki, że u nas to jest dość "młode", dopiero niedawno
magister ziobro dał mafii monopol na handel i produkcję narkotyków, więc
dopiero od niedawna pojawili się ludzie specjalizujący się w nakłanianiu do
zażywania. Ale w środowiskach ludzi młodych odsetek jest zbliżony.

> I nie piernicz
> głupot, że legalizacja = mniejsze spożycie, bo choćby przykład alkoholu
> dobitnie podkreśla, ze jest inaczej.

LOOOOOOOOOOL. No to jak wyjaśnisz 3 krotny wzrost spożycia alkoholu w USA po
jego zdelegalizowaniu?

> Kraje, w których alkoholizm był plagą społeczną - na przykład Szwecja -
> bynajmniej nie walczyły z nim ułatwiając dostępu do alkoholu. Spróbuj
> kupić butelke wódki w Szwecji - przekonasz się jak to tam działa.

tak się składa, że bardzo dużo rozmawiam z młodymi szwedami. Znam ich
kilkuset, bez przesady. W 90% przypadków w czasie rozmowy schodzą na temat
alkoholu - kiedy to i jak się urżną.

Ale tych przykładów kompletnie nie ma co porównywać. W szwecji alkohol MOŻNA
legalnie kupić bądź sprowadzić zza granicy, więc nie ma mafii która
specjalizuje się w namawianiu ludzi do picia, jak to było w USA. Albo jak
jest u nas z narkotykami.

> A świstak siedzi i zawija w sreberka.

przecież dostałeś do ręki dowody.

> Raczej "propaganda na rzecz narkotyków" jak widać.

masz po prostu wyprany mózg. Do tego stopnia wyprany, że nawet nie
sprawdziłeś na czym polegała afera z raportem WHO czy z raportem Blaira,
chociaż kilkakrotnie prosiłem żebyś to zrobił zanim następny raz zabierzesz
głos w tym temacie. Po co sprawdzać, no nie? Przecież wiemy już wszystko,
jesteśmy ekspertami, możemy pouczać innych... klikać jakieś linki, czytać
15 zdań w google? Oj, za dużo roboty.

--
www.vegie.pl