Re: OBCY na balkonie !

From: "Zygmunt Mikuszewski" <z...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: OBCY na balkonie !
Date: Fri, 17 Aug 2001 19:26:04 +0200

Zgodnie z instrukcją stosowania Torque 50 WP moje przędziory winny leżeć martwym
bykiem równo i w kilku warstwach. Prawda jest inna. Działanie kontaktowe tego środka
je wręcz "odświeżyło" do działania. Może podlanie pomoże. Pałeczki owadobójcze tak
właśnie działają. Nie chcę w tym miejscu dyskutować, ponieważ jestem ogrodniczym
laikiem i dla mnie jest ważne, czy przędziory leżą martwe i szczęśliwe po zabiegu,
czy dalej wsuwają moje pnącza a szczególnie rącznika, o daturze nie wspomnę :)
Przetestowałem kilka środków i muszę stwierdzić, że nie miałem sukcesów :( to co
pisze w instrukcji nie zawsze jest zgodne z rzeczywistością. W różnych czasopismach
czytałem przepis na zwalczanie przędziora: weź wodę z Ludwikiem i szoruj liście po
spodniej stronie. Chciałbym widzieć autora tych rad szorującego liście moich pnączy!
:)))))

Pozdrawiam, Zygmunt
Użytkownik "Klient - rzeczoznawcyap - info" <i...@r...com.pl> napisał w
wiadomości news:NEBBJOMGALBEKOHNOBGKOEEHECAA.info@rzeczoznawcya