Re: OT: A teraz kochane dzieci...

Data: 2001-07-02 23:07:02
Temat: Re: OT: A teraz kochane dzieci...
Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl>

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):
> [...]

-----
jeszcze trochę, tym razem z Google
cytat poniżej
trochę spuszczam z tonu;
bo wynika, że wizja rozmijała się z fonią
(skąd my to znamy ;-))
Zowisia < mail to: z...@n...spam.poczta.onet.pl >

A OTO CYTAT:

Jacek Dabrowski (s...@b...gnet.pl)
Sat, 21 Mar 1998 14:20:19 +0100

Cos ci sie pomylilo. Uszatek mowil glosem aktora Czechowicza. To jest w 100%
pewne.

Czechowicz nigdy nie byl misiem z okienka......

To tez w 100% prawda. Potem podobo go niezle op.....li :->

>Mi zawsze mówili ?e Usztek to Czechowicz (alias Mi? z okienka).

A mi rodzice powiedzieli ze Czechowicz (vel. Uszatek) a mis z okienka to 2
rozne osoby.

>Czy TV nie mog3aby tego od czasu do czasu przypominaa :o)

2 dni temu widzialem Uszatka na ktorejs z warszawskich prywatnych stacji TV
(chyba Porion), ale na misia z okienka (a zwlaszcza na odcinek w ktorym
mis prosi widownie o....) to raczej niech nikt nie liczy. No chyba ze macie
wtyki w TVP :-)

Jacek Dabrowski also known as Surgeon