Re: OT: A teraz kochane dzieci...

Data: 2001-07-02 23:11:07
Temat: Re: OT: A teraz kochane dzieci...
Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl>

jeszcze trochę z Google, o Misiu
nie ma jasności jak się okazuje ....
****
At 14:03 98-03-21 +0100, you wrote:

>Coo????

Sorry, mis uszatek to byla bajka (film), ktorego juz nie ogladalem i tam
rzeczywiscie glos podkladal Czechowicz.

Ale z dziesiec lat wczesniej byl Mis z Okienka - ten program szedl na zywo i
role Czlowieka graly po kolei dwie osoby (Bronislaw Pawlik i jeden facet,
ktorego nazwiska nie pamietam) CZy Czechowicz tez tam wystepowal to nie
jestem pewien.

>Jeste? pewien???
>Mo?na to gdzie? sprawdzia?

Trzeba by zadzwonic do p. Jana Suzina lub do p. Edyty Wojtczak.

>Mi zawsze mówili ?e Usztek to Czechowicz (alias Mi? z okienka).
> Wybaczcie ale je?eli to co pisze Romek to prawda to czuje sie
>oszukany przez doros3ych!
>Czy TV nie mog3aby tego od czasu do czasu przypominaa :o)

Misia z okienka chyba nie nagrywali na telerecordingu. Kabarety Starszych
Panow sie zachowaly ale w strasznym stanie.

--
Romek
*******

koniec cytatu, i poszukiwań