Precz z aluminiowymi formami!

81. Data: 2018-08-26 14:04:38

Temat: Re: [OT] Re: Precz z aluminiowymi formami!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> No.
> I ten pisarz za TĘ gotówkĘ NAPISAŁBY im w tym piśmie ,,MUSIAŁABY".

Upsss - dopisałby jeszcze ,,NIEGRAMOTNI" oraz kilka przecinków. I to
wszystko w jednym zdaniu, oczywiście :-))

--
XL

82. Data: 2018-08-26 15:01:09

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 11:51, Akarm pisze:

> Czasem wystarczy tylko spojrzeć, czasem wystarczy zamienić z kimś
> kilka zdań.
> Ja, na przykład, kiedy zadaję pytanie na piśmie, to na końcu zadania
> stawiam znak zapytania. To mnie odróżnia od niektórych. Między innymi
> właśnie to, że potrafię posługiwać się językiem ojczystym.
>
> I już nie będę tego ciągnął.
> Bez sensu.

I to wszystko? Łatwo o pomówienie, przy tak szybko wyciąganych wnioskach.

To akurat nie były pytania na które oczekuję odpowiedzi.

Tak, wiem że nie będziesz. Na twoim miejscu już dawno sobie bym dał spokój.

83. Data: 2018-08-26 15:01:40

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 12:48, Animka pisze:

> Większość do tej pory nie jest gramotna. Mają swoich ludzi od pisania
> przemówień.
> Pamiętasz tego garba na plecach Komorowskiego podpowiadającego mu co
> ma robić?
> To już jest szopka nad szopkami prymitywów. W Domu Wariatów takie coś
> by jeszcze "uszło", ale u reprezentanta Polski? Kompromitacja.

Jasne, pytanie tylko czy analfabeta Komorowski to było coś gorszego dla
Polski od szkodnika Kwaśniewskiego?

84. Data: 2018-08-26 15:02:12

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 13:36, XL pisze:

> No.
> I ten pisarz za TĘ gotówkĘ NAPISAŁBY im w tym piśmie ,,MUSIAŁABY".

Bardzo przepraszam -  za którĘ gotówkę?

85. Data: 2018-08-26 15:03:05

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 14:04, XL pisze:

> Upsss - dopisałby jeszcze ,,NIEGRAMOTNI" oraz kilka przecinków. I to
> wszystko w jednym zdaniu, oczywiście :-))

Zwykle czepialstwo - obie formy są poprawne. 8-)

86. Data: 2018-08-26 15:04:45

Temat: Re: Precz z aluminiowymi formami!
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 11:49, XL pisze:

> [...]
> równocześnie korzystając z POLSKIEJ gościny i służąc obcej, radzieckiej
> władzy, mając Polskę i Polaków w dupie - a Mickiewicz był i wciąż czuł się
> obywatelem jeszcze do niedawna istniejącej Rzeczpospolitej Obojga Narodów.
> Mickiewicz był Polskiem, bo to Polskę ukochał i ją sławił, a z Litwy
> pochodził, spędziwszy tam dzieciństwo. Owszem, to tęsknocie za Litwą
> poświęcił ,,Pana Tadeusza", umieszczając tam jednak, zgodne z osobistą
> identyfikacją narodową, narodowowyzwoleńcze POLSKIE akcenty.
> Dlatego ,,Pan Tadeusz" jest POLSKĄ romantyczną epopeją narodową.

Nie wiem kim się czuł pan Adam, napisał to co napisał.  Ciekawe skąd ta
dzisiejsza niechęć  Litwinów do Polski? W żadnym wypadku nie przypomina
to stosunków Czechów do Słowaków i odwrotnie po podziale ich państwa.

87. Data: 2018-08-26 15:05:16

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-26 o 11:50, XL pisze:

> Współczuję. Ja wybieram papier.

Dziękuję. Niestety, nie zawsze można, nie da się użyć papieru do np
wilgotnego towaru.

88. Data: 2018-08-26 15:45:40

Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem kim się czuł pan Adam, napisał to co napisał.  Ciekawe skąd ta
> dzisiejsza niechęć  Litwinów do Polski? W żadnym wypadku nie przypomina
> to stosunków Czechów do Słowaków i odwrotnie po podziale ich państwa.

W Polsce cechą narodową jest zazdrość a na Litwie podejrzliwość.
Czesi i Słowacy piją tą samą śliwowicę.

89. Data: 2018-08-26 16:02:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Zwykle czepialstwo - obie formy są poprawne. 8-)

TAK, ale w różnych sytuacjach.

Najgorszym nieszczęściem ludzkości jest, że to NIE GRAMOTNI, lecz właśnie
NIEGRAMOTNI wciąż stanowią większość populacji ludzkiej we współczesnym
świecie.

LOL

--
XL

90. Data: 2018-08-26 16:03:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Nie wiem kim się czuł pan Adam, napisał to co napisał.  Ciekawe skąd ta
> dzisiejsza niechęć  Litwinów do Polski? W żadnym wypadku nie przypomina
> to stosunków Czechów do Słowaków i odwrotnie po podziale ich państwa.

Wystarczy parę lekcji historii.

--
XL

Prosecco