Re: [OT?] znow bardziej pokochalam lososia :-)

Data: 2003-04-01 13:16:31
Temat: Re: [OT?] znow bardziej pokochalam lososia :-)
Od: botwinka <b...@o...pl>

On 2003-03-31 14:11, Użytkownik *madzik* napisał:
> Witam,
> wlasnie koncze jesc drugi filet z lososia, z domowego piekarnika
> (folia alu, przyprawa do ryb, troche czosnku, cytryny i odrobina
> masla, prosto i skutecznie ;-))....
CIACH

kupiłaś filet z łososia i zrobiłaś to w piekarniku na grillu?
Właśnie miałam zadawać pytanie, czy można grillować gotowe filety rybne
(jakiekolwiek, nawet mintaj może być) bo moja rodzina nie lubi ryb ze
względu na ości a na filety patrzy bardziej przychylnym okiem, więc
jakby można to by było super.

--
Pozdrawiam Botwinka
PS. Jak można to zrobię tak jak radzi WKN, z pieczarkami i bez "rybnych"