Re: Obalanie zakazu kazirodztwa.

From: "LeoTar" <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Obalanie zakazu kazirodztwa.
Date: Thu, 28 Aug 2014 18:33:44 +0200

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:a9cda99b-3443-44d5-9129-c168f7d94273@googlegrou
ps.com...
Teo
Zresztą biblia zachęca też do kanibalizmu dzieci, " prawdziwe wzory do
naśladowania"

Bóg sprawi, że rodzice będą jedli własne dzieci:
"Będziecie jedli ciało synów i córek waszych." Kpł 26, 29
"Będziesz zjadał owoc swego łona: ciała synów i córek" Pwt 28, 53
"Sprawię, że będą jedli ciało swoich synów i córek; jeden będzie jadł ciało
drugiego" Jr 19, 9
"Dlatego ojcowie będą jedli synów pośrodku ciebie, a synowie jeść będą
swoich ojców" Ez 5, 10

Nawet jeśli gotujesz i zjadasz własne dzieci, nie oznacza to, że jesteś
nieczułą matką:
"Ręce czułych kobiet gotowały swe dzieci: były dla nich pokarmem" Lm 4, 10

Jeśli z kimś się umówicie, że będziecie jeść własnych synów, pamiętajcie, by
się uczciwie dzielić ze współbiesiadnikami, bo pójdą na skargę do króla:
<<Ta oto kobieta powiedziała mi: "Daj twojego syna, a zjemy go dzisiaj,
mojego zaś syna zjemy jutro". Ugotowałyśmy więc mojego syna i zjadłyśmy go.
Dnia następnego powiedziałam do niej: "Daj twego syna, żebyśmy go zjadły",
lecz ona ukryła swojego syna>>. 2 Krl 6, 28-29

(glob)

A może to tylko taka metafora z tym zjadaniem ?
Czyż nie jest "pożeraniem" dzieci przez rodziców emocjonalne uzależnianie i
paraliżowanie samodzielności dzieci przez uzależniających rodziców ?
A ofiary z dzieci składane nieistniejącym bogom przez ich rodziców - czyz
nie jest to pożeranie własnych dzieci ?
Bogini Kali ten symbol macierzyństwa stwarza i pożera własne dzieci.
A wysyłanie na wojnę synów przez błogosławiące je matki... Czyż to nie jest
pożeranie własnych dzieci przez ich matki ?

Wladek Tarnawski
LeoTar
http://leotar.00freehost.com/spring_2013/
http://leotar.friko.pl/Books/