Re: Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem

Subject: Re: Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5c8e06fe$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
<5c8e1a84$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<5c8e8d5d$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<5c8f52d1$0$483$65785112@news.neostrada.pl>
<5c8f7d11$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<5c8fae66$0$502$65785112@news.neostrada.pl>
<5c90a2cf$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
<5c90d4f2$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
From: Trybun <c...@j...ru>
Date: Thu, 21 Mar 2019 09:24:28 +0100

W dniu 2019-03-19 o 12:39, Kviat pisze:

> Jesteś debilem.

Pomiń "ś" dodaj "m" i masz swój dokładny obraz.

> Ty chyba lubisz robić z siebie idiotę :)
> Ile już razy ci powtarzałem, tłumaczyłem i podawałem konkretne
> przykłady, że kościół chroni tych zboczeńców? No ile?
> Normalny człowiek załapałby po pierwszym razie... dziecko by zrozumiało.

Kłamliwy bełkot powtarzany bez końca. Tylko to od ciebie idzie wyczytać.

> Zatrzymaj edukację. Powodzenia :):)

Teraz jak widać metody Hitlera nazywają się edukacją.

> No cóż... czyli nie jesteś w stanie pojąć co się wokół ciebie dzieje.
> To smutne.

Aż oślepia mnie brunatny kolor twojej koszuli.

> Stajesz po stronie ludzi, którzy chronią i ukrywają pedofilów.
> Jesteś debilem i to niebezpiecznym debilem.

Nawet nie mają możliwości ukrywania, kiedy to do ciebie dotrze ty zakuta
pało?

> Nie jesteś antyfaszytą. Jesteś zwykłym skurwysynem, który broni
> instytucję chroniącą pedofilów i rzucającym obrzydliwe insynuacje na
> mój temat o rzekomym zgwałceniu mnie przez sukienkowego funkcjonariusza.
>
> Jak wielką pojebaną gnidą trzeba być, żeby takie insynuacje wrzucać na
> grupę?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Jak na brunatnego przystało - piękna recenzja mojego sprzeciwu dla
prześladowania ludzi, ludzi którzy nie robią nikomu nic złego. Adolf z
pewnością jest dumny.